Pc yi kapat. Psu salteri kapat. Psu kablosunu cikar.Hocam yapayım da çok karışık arkası
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kaliteli bi kablo linki atabilirmisiniz
Şuanki pcie kablosunu sökeyimmi psu dan tek girişten 2 tane girişe olanPc yi kapat. Psu salteri kapat. Psu kablosunu cikar.
Power a 10-15 sn basılı tut. Statik elektriği boşalt.
Kasa arka kapağını ac. Orada psunun oraya fazla kablolar yığılmıs. Orada bosta 6+2 pin olan kabloyu bul ve tak.
Kablo eklenmez Psu ya. Moduler olsa bile eklenmez. Psu da var gozukuyor senin
Ha şimdi anladım dediğiniziŞuanki pcie kablosunu sökeyimmi psu dan tek girişten 2 tane girişe olan
O taktigin kablodaki 2 başlıktan birisi uzatma gorevi görür, digeri yetismezse gpu ya diye. Uzatma olani çıkarabilirsin. Yanda sallanmasin diye digerine bağlayabilirsin.Şuanki pcie kablosunu sökeyimmi psu dan tek girişten 2 tane girişe olan
Peki ekran kartını attığım fotodaki soldaki kablo boşta durursa sorun yaratır mı sokunceŞuanki pcie kablosunu sökeyimmi psu dan tek girişten 2 tane girişe olan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ha şimdi anladım dediğinizi
Sag pin kalsin. Soldakini çıkarPeki ekran kartını attığım fotodaki soldaki kablo boşta durursa sorun yaratır mı sokunce
Soldakini çıkardım psudaki kabloyu buldum onda da uzatmalı kablo vardı uzatma yerini boşa bıraktım ana kabloyu taktım şuan oldu galibaSag pin kalsin. Soldakini çıkar
Güzel. Kafan rahat olsun.Soldakini çıkardım psudaki kabloyu buldum onda da uzatmalı kablo vardı uzatma yerini boşa bıraktım ana kabloyu taktım şuan oldu galiba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Olmusmu