S26 mı S25 mi Daha Mantıklı

arada 1 saatin üzerinde pil süresi varsa değer gibi hocam sanki ya sizin düşünceniz nedir o kadar pil süresi olur mu sizce
44kya s25+ almak daha mantıklı olur qhd+ ekranı var, pil süresi de daha uzun
bir de oyun oynarken büyük ekran daha rahat oluyor, büyük ekranın tek ve en büyük sıkıntısı taşınabilirlik
tek elde kullanmayı büyük ekranda da yapabilirsin bence onu eksi olarak saymıyorum
 
İkinci el alıcakmışsın zaten sanırım. İki telefonada bakardım. Hangisinde temix uygun fiyatlı bulursam onu alırdım şahsen.
Şubat ayında s23 ümü sattım. Boyutu harbiden güzeldi. Ama değişiklik için s25u ya geçtim beğendim bunuda.
Lansman gününden itibaren tam 3 yıl 1 ay aynı pili kullanmıştım.
Pil süresi oldukça kısalmıştı. En son baktığımda sanırım 900 döngüyü geçmişti fazlada olabilir tam emin değilim.
Performansta gayet iyi idi hala. Isınıyordu sadece.
Planlı eskitme yapıyorlar tek açıklaması bu. Yoksa haşa canavar gibiydi. Bende sd işlemci diye almıştım. O ara takıyordum ama şuan takmam şahsen.
İlana koydum bir saatte satıldı. Bence s25 için 300 döngü fazla gibi daha uygunu vardır bence
Yani hocam şunu yazmışsınız da (Bende sd işlemci diye almıştım. O ara takıyordum ama şuan takmam şahsen.) bende sormuş oliyim s26 da alırmısınız şuan mesela bir telefon alacak olsanız exyonsa 2600 alırmıydınız?
 
Yani hocam şunu yazmışsınız da (Bende sd işlemci diye almıştım. O ara takıyordum ama şuan takmam şahsen.) bende sormuş oliyim s26 da alırmısınız şuan mesela bir telefon alacak olsanız exyonsa 2600 alırmıydınız?
Alırdım. YıllRdır piyasada bu işlemcilerde. Öyle aşırı farklar olsa kimse almazdı daha büyük repkiler olurdu görüşündeyim. S23 zamanında s22 ve s21 problemli diye bilinir ısınma pil konusunda ao yüxden tereddüt etmiştim
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: XPCX
yani şimdi ne yapıyoruz pğnksfgğphk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şöyle 2 adet seçeneğimiz var
 
Yani hocam şunu yazmışsınız da (Bende sd işlemci diye almıştım. O ara takıyordum ama şuan takmam şahsen.) bende sormuş oliyim s26 da alırmısınız şuan mesela bir telefon alacak olsanız exyonsa 2600 alırmıydınız?
exynos 2600 ile 8 elite arasında kalsan belki alınabilir ama 8 gen 5 ile kıyaslarsan şansı yok
aynı vakitte çıktıkları için direkt eridi gitti, exynos 2700 ile biraz eşitleyebilseler keşke 8 gen 6 da pro seri de olacakmış rekabet olmazsa fiyat içimizden geçecek
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bir de telefonlara yavaştan ram ssd zamı gelmesi planlanıyor sanırım, bence elini hızlı tutsan iyi olabilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yani şimdi ne yapıyoruz pğnksfgğphk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


şöyle 2 adet seçeneğimiz var
büyük ekran istemiyorsan s25 daha mantıklı kalıyor 11knın üstüne koyar başka şeyler alırsın ilerde
s25 olan 266 döngüymüş her gün pilini bitirmiş bayağı yoğun kullanmış her gün minimum 6-7 saat falan
33 değil de 30a falan alınabilir galiba
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: XPCX
exynos 2600 ile 8 elite arasında kalsan belki alınabilir ama 8 gen 5 ile kıyaslarsan şansı yok
aynı vakitte çıktıkları için direkt eridi gitti, exynos 2700 ile biraz eşitleyebilseler keşke 8 gen 6 da pro seri de olacakmış rekabet olmazsa fiyat içimizden geçecek
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bir de telefonlara yavaştan ram ssd zamı gelmesi planlanıyor sanırım, bence elini hızlı tutsan iyi olabilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


büyük ekran istemiyorsan s25 daha mantıklı kalıyor 11knın üstüne koyar başka şeyler alırsın ilerde
s25 olan 266 döngüymüş her gün pilini bitirmiş bayağı yoğun kullanmış her gün minimum 6-7 saat falan
33 değil de 30a falan alınabilir galiba
hoacm ankaradaki ilanlara baktım pil döngüsü en düşük s25 buydu aynı fiyat skalasında 30a düşmüyor ama arkadaş
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

exynos 2600 ile 8 elite arasında kalsan belki alınabilir ama 8 gen 5 ile kıyaslarsan şansı yok
aynı vakitte çıktıkları için direkt eridi gitti, exynos 2700 ile biraz eşitleyebilseler keşke 8 gen 6 da pro seri de olacakmış rekabet olmazsa fiyat içimizden geçecek
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bir de telefonlara yavaştan ram ssd zamı gelmesi planlanıyor sanırım, bence elini hızlı tutsan iyi olabilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


büyük ekran istemiyorsan s25 daha mantıklı kalıyor 11knın üstüne koyar başka şeyler alırsın ilerde
s25 olan 266 döngüymüş her gün pilini bitirmiş bayağı yoğun kullanmış her gün minimum 6-7 saat falan
33 değil de 30a falan alınabilir galiba
ayrıca zaten s25 deki işlemci Qualcomm Snapdragon 8 Elite / 8 elite gen 5 değil...
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: XPCX
işte o yüzden s25in albenisi de var yoksa s26 alır geçerdin
inanın al benisi olduğundan değil snapdragon la exynoss (sorunları çözüldüyse ) arasındaki pil farkı vs den dolayı konu açma gereği duydum benim için önemli olan pil süresi dediğim gibi s21 5g kullanıyordum exynos 2100 işlemcili ısınma sorunu var aynı sorunu s26 da göremedim ama olur mu olmaz mı daha bilgili insanlardan akıl almam gerekiyordu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

birde s25 snapdragon elite 8 olduğu için emin olamadım gen 5 olsaydı düşünmeye gerek dahi yoktu ama sonuç olarak rakibi de 2nm bir exynos 2600 yani D
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: XPCX
inanın al benisi olduğundan değil snapdragon la exynoss (sorunları çözüldüyse ) arasındaki pil farkı vs den dolayı konu açma gereği duydum benim için önemli olan pil süresi dediğim gibi s21 5g kullanıyordum exynos 2100 işlemcili ısınma sorunu var aynı sorunu s26 da göremedim ama olur mu olmaz mı daha bilgili insanlardan akıl almam gerekiyordu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

birde s25 snapdragon elite 8 olduğu için emin olamadım gen 5 olsaydı düşünmeye gerek dahi yoktu ama sonuç olarak rakibi de 2nm bir exynos 2600 yani D
O 2nmin İnan önemi kalmayacak neden dersen s26 da harici modem var Harici modem nedeniyle cihaz daha fazla pil tuketebilir ve daha fazla isinabilir. Cihazda artik bir tane daha isi kaynagi yer alir.Exynos modemler rakiplerinden geride kalmislardir. Bu durumlardan dolayı ben direkt s25 ultra alıcam s25 de de entegre modem var yani snapdragon 8 elite de entegre modem var
 
O 2nmin İnan önemi kalmayacak neden dersen s26 da harici modem var Harici modem nedeniyle cihaz daha fazla pil tuketebilir ve daha fazla isinabilir. Cihazda artik bir tane daha isi kaynagi yer alir.Exynos modemler rakiplerinden geride kalmislardir. Bu durumlardan dolayı ben direkt s25 ultra alıcam s25 de de entegre modem var yani snapdragon 8 elite de entegre modem var
e yani anlattığınız mantıkla 2 sinde de entegremodem varsa bu düz s25 de de aynı sorunla karşılaşabileceğim anlamına geliyor
 
e yani anlattığınız mantıkla 2 sinde de entegremodem varsa bu düz s25 de de aynı sorunla karşılaşabileceğim anlamına geliyor
Hayır demek istediğimi yanlış anladınız herhalde entegre modemli telefonlarda hiçbir sorun yok yani s25 serisinde hiçbir şekilde problem olmuyor harici modemli telefonlar sıkıntılılar exynos işlemciler yani s26 ve s26+ bunlarda pil daha hızlı bitme ve çekim sorunu oluyor operatör fark etmeksizin çünkü harici modem bulunuyor exynos 2600 de gpu yu büyük tuttukları için entegre modeme yer kalmadı.
 
Geri
Top