Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

mad68 ve k1 he kullanmıştım. qbz 75 almadan önce rs7 air düşünüyordum. Ama istediğim renkler stokta yoktu. Bir de vgn neon 75 ultrayı düşünüyordum aynı şekilde oda stokta yoktu. qbz yi aldım şimdi rs7 air e renk stoğu gelmiş. Vgnde geçen haftadan beri stoklarda. :D Ama pişman değilim. Qbz den aşırı memnunum.

Ben sana sorayım hissiyat ve keyif açısından rs7 air ve qbz yi kıyaslarsan ne diyorsun? Merak ediyorum ikiside elinin altında. :D
RS7 air de güzel klavye. Kasası plastik ama baya kaliteli.:D

Hissiyat olarak RS7 air biraz mekanik klavye gibi clacky dedikleri şekilde. Qbz ise daha tok bir sese sahip. Hissiyat olarak ben QBZ'yi daha çok beğendim açıkçası. Oyunlarda da fark göremedim diyebilirim kabaca. 1 tuş fazlası var bir de qbznin:D
 
Bu arada şunu fark ettim. rs7 space tuşu biraz daha yüksekte kalıyor. Bu yüzden oyunda m tuşuna basarken filan yanlışlıkla space tuşuna basıp zıplatabiliyorsun karakteri.
Qbzde daha alçakta olduğu için böyle bir durum yok.
 
Bu arada şunu fark ettim. rs7 space tuşu biraz daha yüksekte kalıyor. Bu yüzden oyunda m tuşuna basarken filan yanlışlıkla space tuşuna basıp zıplatabiliyorsun karakteri.
Qbzde daha alçakta olduğu için böyle bir durum yok.
baskı uygulamayı denedin mi hiç? Belki space in stabilizatörlerine tam oturmamıştır tuş.

Bende siyah keyccap arayışındayım. Düz siyah side printed bir şey bulsam alacağım. Alttaki görselde side printed değil ama genel siyah görüntü nasıl olur diye ai'ya yaptırmıştım.

1781901427149.webp
 
Son düzenleme:
baskı uygulamayı denedin mi hiç? Belki space in stabilizatörlerine tam oturmamıştır tuş.
Yok hocam öyle bir durum değil . Kendi mühendisliği öyle tuşun. Yüksekte kalıyor derken görünürde diğerlerine göre aynı ama şeklinden dolayı mı bilmiyorum böyle bir durum var.Tasarımdan kaynaklı yani. Tuşun kendisi gayet normal.

Bu arada dediğim durum normal kullanımda olmuyor. Oyunda wsad ile ilerlerken yine aynı elle baş parmakla m tuşuna basarken oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

baskı uygulamayı denedin mi hiç? Belki space in stabilizatörlerine tam oturmamıştır tuş.

Bende siyah keyccap arayışındayım. Düz siyah side printed bir şey bulsam alacağım. Alttaki görselde side printed değil ama genel siyah görüntü nasıl olur diye ai'ya yaptırmıştım.

Alıntıyı görüntüle
Hocam valla ben key capsini sevdim qbzbin ama siyah capsler çok iyi durmuş. Sadece rgb çok geçirgen olmayabilir. Alırsanız haber eder misiniz linkleyip:)
 
Yok hocam öyle bir durum değil . Kendi mühendisliği öyle tuşun. Yüksekte kalıyor derken görünürde diğerlerine göre aynı ama şeklinden dolayı mı bilmiyorum böyle bir durum var.Tasarımdan kaynaklı yani. Tuşun kendisi gayet normal.

Bu arada dediğim durum normal kullanımda olmuyor. Oyunda wsad ile ilerlerken yine aynı elle baş parmakla m tuşuna basarken oluyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam valla ben key capsini sevdim qbzbin ama siyah capsler çok iyi durmuş. Sadece rgb çok geçirgen olmayabilir. Alırsanız haber eder misiniz linkleyip:)
Ederim, hem beyaz jelly keycap alacağım hem siyah side printed alacağım. Seçenek olarak bulunsunlar elimde.
 
Side primted şimdi öğrendim. Yok ben seviyorum side printed. Sizin ilk attığınız gri siyah olan keycaps çok iyi duruyor valla. Ondan var mı acaba piyasada.:)
 
Side primted şimdi öğrendim. Yok ben seviyorum side printed. Sizin ilk attığınız gri siyah olan keycaps çok iyi duruyor valla. Ondan var mı acaba piyasada.:)

Gri üstü siyah modeli.
 

Gri üstü siyah modeli.
Güzel sadece şeffaf olmadığı için ışık olayı nasıldır bilemedim ama aklımda bulunsun.
 

Gri üstü siyah modeli.
1781904985500.webp

Bunu ulugames incelemesine atmışlar hocam . Nasıl sizce? Hangi keycaps bilyor musunuz?
 
Geri
Top