Yazıklar Olsun ! Elveda Dünya Kupası

Weber in ideail tipindeki önemli olgu liyakat ilkesidir ve bu bizim ülkemizin hiçbir noktasında yok işin taktiğine girmicem ama bir fenerli olarak Fatih Terim gibi bi adamın gelip bu asalakları şamarlaması lazımdı ata demirerin taklidi ne kadar doğruymuş........
 
Weber in ideail tipindeki önemli olgu liyakat ilkesidir ve bu bizim ülkemizin hiçbir noktasında yok işin taktiğine girmicem ama bir fenerli olarak Fatih Terim gibi bi adamın gelip bu asalakları şamarlaması lazımdı ata demirerin taklidi ne kadar doğruymuş........
Liyakat önemli tabi.
Fatih Terim konusunda da hak veriyorum. Elinde daha dar ve kalitesi bu kadroya nispeten daha aşağıda olan Milli Takım da bile Euro 2008 de her maçında zevk veren bir takım vardı. Hatta Almanya maçında bile hakkımız olan maçı kaybetmiştik.
her şey kalite, taktik olmuyor, Motivasyon da önemli. Tabi Fatih Terim bu konuda Prof :)
 
Ekran görüntüsü 2026-06-20 101344.webp
 
Ruhsuz herifler. Simdi hicbirsey olmamış gibi bir de tatil yapacaksınız dimi. Zaten yeterince tatil yaptınız. Bu adamı da ülkeye sokmayinAlıntıyı görüntüle
Öncelikle bizim millet futbolu bu kadar seviyor diye şu takımı gereğinden fazla yüceltmemeli bunlar daha vücut, taktik, oyun zekası yönünden eksikler şu turnuva boyu 1 tane gol şansı yaratacak yada adam eksiltmeye yarayacak pasları yok sağ sol geri pas yapmayı top oynamak zannediyorlar. diğer takımlar 2 saat antrenman yapıyorsa bunların 3-4 saat yapmaları lazım bunca eksiğe rağmen her türlü hizmet bunlara 1.sınıf sunuluyor bizde turnuvaya katılmak başarı sanılıyor diğer takımlarda turnuvada başarı göstermek önemli oluyor bunlar villa hak ettiyse 2002 dekilere birer il verilmeliydi. Ne zaman ne olduğumuzu belirler oradan kendimizi geliştirmeye başlarsak bir şeyler öğreniriz oyun içi yaptıkları paslara güzel hakaretler edesim geliyor da forum diye edemiyorum siz anlayın.
 
Öncelikle bizim millet futbolu bu kadar seviyor diye şu takımı gereğinden fazla yüceltmemeli bunlar daha vücut, taktik, oyun zekası yönünden eksikler şu turnuva boyu 1 tane gol şansı yaratacak yada adam eksiltmeye yarayacak pasları yok sağ sol geri pas yapmayı top oynamak zannediyorlar. diğer takımlar 2 saat antrenman yapıyorsa bunların 3-4 saat yapmaları lazım bunca eksiğe rağmen her türlü hizmet bunlara 1.sınıf sunuluyor bizde turnuvaya katılmak başarı sanılıyor diğer takımlarda turnuvada başarı göstermek önemli oluyor bunlar villa hak ettiyse 2002 dekilere birer il verilmeliydi. Ne zaman ne olduğumuzu belirler oradan kendimizi geliştirmeye başlarsak bir şeyler öğreniriz oyun içi yaptıkları paslara güzel hakaretler edesim geliyor da forum diye edemiyorum siz anlayın.
Ya Villa bahane. Hacıosman villa vereceğim ayağına izni çıkarttı :)
Ama bilmem kaç togg luk konvoylar, reklamlar falan. Aşırı şımarttık
 
Bireysel olarak çok kaliteli topçular olmasına rağmen bu takım ilk defa kötü oynamadı.
Şaşıranlara şaşırıyorum. Yaklaşık 2 yıldır oynadıkları bütün maclarda cöp gibi oynadılar.
Kendi takımlarında ki hırsları kesinlikle yok belli ediyorlar. Milli takımı dümenden takılma yeri olarak görüyorlar Fatih Terim olmalıydı haşlar rezil eder gönderirdi öyle artistleri
 
lan olm geçen paraguay'a gidlir mi diye sormuştum heralde gelmeyeyim diye yendiler
 
Ya Villa bahane. Hacıosman villa vereceğim ayağına izni çıkarttı :)
Ama bilmem kaç togg luk konvoylar, reklamlar falan. Aşırı şımarttık
Öyle öyle. Haketmedikleri değerleri görüyor bizim futbolcular hoşlarına gidiyor ama kötü oynayıp eleştiri gelince nazlanıp tripleniyorlar
4 sene öncede bu şekil top oynuyorlardı 4 sene sonrada böyle top oynayacaklar takım olarak hiç bir şey katmayacaklar oynadıkları futbola
 
Geri
Top