belediye salonuna gidiyorum aylik 800 ogrenci 400 arkadasim mahalle salonuna gidiyor aylik 1500 ama salon kotu bence ortalama duzgun bi salon 2000 olmali
maksimum kactır hocam öyle işlek bir yerde değil mahalle arası sayılırbelediye salonuna gidiyorum aylik 800 ogrenci 400 arkadasim mahalle salonuna gidiyor aylik 1500 ama salon kotu bence ortalama duzgun bi salon 2000 olmali
hocam ust siniri bilemem ama 3000 ustu olacagini sanmiyorum haftada 3 gun bana yeter derseniz belediye salonu oneririmmaksimum kactır hocam öyle işlek bir yerde değil mahalle arası sayılır
hocam ne yaptiginin onemi yok sonucta 1 aylik uyelik aliyorsun istersen 1 saat dur istersen 5 saat dur adam 2 gun geliyosun sohbet ediyosun diye fiyati mi dusursunBence 2000 Pahali olur yani sonucta giden kisiler genelde cogu haftada 2-3 gun gidiyor ve 1 saat anca spor yapiyordur biraz geri kalan 1-2 saatte sohbet ediyor dinelip telefona vs. bakiyor yani oyle cok fazla bir hizmet almiyorsun genelde bence