Ekran Kartı Akacağım Tavsiye Lazım

aman hocam o mesaj sayısı ne bu tarz gruplarda olmanıza şaşmamalı🙂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bende arıyorum 11e 6700xt bulabildim anca çok zor piyasa çok kötü
Herkes çok farklı fiyatlar yazmış
6700XT 9.5kya kadar iniyor.Ort 10-11k

Sahibindende de 10k dan başlıyor mesela?
inceleyeceğim inşallah hocam teşekkür ederim
 
Selamlar,
Sistemim:
  • İşlemci: Ryzen 5 7500F
  • Anakart: Asus Prime B650M-K
10-12K bandında ekran kartı bakıyorum. Daha çok sıfır almak istiyorum ama temiz 2. el de olabilir.

Aklımda Intel Arc B580 var, sıfır fiyatı cazip ama yazılımsal sorunları olduğu söyleniyor. Güncel durumda sürücü tarafı ne kadar düzeldi, kullanan varsa yorumlarını merak ediyorum.

Bu bütçede alternatif olarak önerebileceğiniz, daha stabil veya daha performanslı kartlar varsa tavsiyelere açığım.

Şimdiden teşekkürler.
düşünme 6800xt al geç forza 6 bile 15.5 vram tüketiyor extreme ayarlarda
 
Attığım sse bakmadnız mı :D
Ya en kötü ben satıyorum 10.250tl ye gel verim ya
Hocam bilgi verebilir misin durumuyla hayırlı olsun deriz belki 😄
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

12k ya🤣
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sapphire harici bir 6800 hoş gider performansı gayet iyi 5060ti 16gb ve 9060xt 16gb gücünde
Peki hocam niye sapphire harici markada bir sorun mu var
 
Son düzenleme:
Hocam bilgi verebilir misin durumuyla hayırlı olsun deriz belki 😄
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Peki hocam niye sapphire harici markada bir sorun mu var
Genellikle en sorunlu kartlar sapphire markasından çıkıyor. Hepsi aynı çip ama artık neden bilmiyorum.
 
Geri
Top