Grundıg OLED 65go990a 65inc 56.300 TL

Bunun karşılığı LG C serisi miydi?
Hocam ben c5 kullanıyorum açıkcası parlaklık değerleri c5’den kötüdür. B5’e parlaklık olarak daha yakındır. C5-B5 arası diyebiliriz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam birincisi 10 inch daha büyük izleme mesafesine göre değişir. İkincisi de mesele sadece büyüklükse led tv alıp geçelim. Her açıdan lg daha önde sadece panelle bitmiyor. 4 yıldır grundig kullanıyorum. Arayüz çok yavaş yeni nesillerde de değişmemiş baktığım yorumlarda. Kaldı ki doğru düzgün güncelleme filanda almıyor.
Lg dediğiniz b5’i lg’in giriş seviyesi modeli, bu modelden iyi olduğunu düşünmeyin. O 120hz bu 144 hz, ama parlaklık değerleri birbirine yakındır.
Ekstra lg’de 2 yıl garanti var. Bu cihazda 3 yıl.
 
Hocam ben c5 kullanıyorum açıkcası parlaklık değerleri c5’den kötüdür. B5’e parlaklık olarak daha yakındır. C5-B5 arası diyebiliriz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Lg dediğiniz b5’i lg’in giriş seviyesi modeli, bu modelden iyi olduğunu düşünmeyin. O 120hz bu 144 hz, ama parlaklık değerleri birbirine yakındır.
Ekstra lg’de 2 yıl garanti var. Bu cihazda 3 yıl.
Paneli eski nesilse ve yazılımsal korumaları yetersizse panel hızlı yanabilir o açıdan bir riski var, panel aynı olsa da LG kadar tecrübeli değildir yazılımsal korumalar olarak.
 
Paneli eski nesilse ve yazılımsal korumaları yetersizse panel hızlı yanabilir o açıdan bir riski var, panel aynı olsa da LG kadar tecrübeli değildir yazılımsal korumalar olarak.
Fiyat olarak muadili olmaması yüzünden konusu açılmıştır zaten. LG'nin C serisi ile kıyaslanamaz ama B serisinden daha düşük fiyatlı ve 3 yıl garanti sunuyor.
 
ELAC ses sistemi + Google TV var 65inc OLED daha ne istiyorsun anlamadım.
Hocam bu özellikler varda diğer özelliklerle birlikte karşılaştırın öyle katar verin bence. Grundig kullanıyorum 4 yıldır ne güncelleme alır ne de arayüz yavaşlığı geçer. Oled görüntü teknolojisinde en iyis LG dir. Fiyat bandında 55 inch modelin uygun olduğunu düşünüyorum. Gerisi size kalmış tabi.
 
Konu sahibine teşekkürler parafla birlikte satın aldım.
Ekstra olarak parafın babalar günü kampansından 1k, vatan kampanyasından 5k geldi, toplamda 6k paraf geldi.
Totalde 50kya tvyi 4 taksitle almış olduk.

Tekrardan teşekkürler
 
Konu sahibine teşekkürler parafla birlikte satın aldım.
Ekstra olarak parafın babalar günü kampansından 1k, vatan kampanyasından 5k geldi, toplamda 6k paraf geldi.
Totalde 50kya tvyi 4 taksitle almış olduk.

Tekrardan teşekkürler
Çok güzel fiyata 65 inç oled tv aldınız. Hayırlı olsun.
 
iFFALCON 65U95A 65 İnç aldım 53 bin tl ye. Yarın teslim edilecek. Sizce aile evi için hangisi daha mantıklı? OLED panelden biraz çekiniyorum yanarsa falan sıkıntı.
 
iFFALCON 65U95A 65 İnç aldım 53 bin tl ye. Yarın teslim edilecek. Sizce aile evi için hangisi daha mantıklı? OLED panelden biraz çekiniyorum yanarsa falan sıkıntı.
Kullanım şeklinize bağlı hocam günün yarısında açık kalacaksa oled size gelmeyebilir.
 
iFFALCON 65U95A 65 İnç aldım 53 bin tl ye. Yarın teslim edilecek. Sizce aile evi için hangisi daha mantıklı? OLED panelden biraz çekiniyorum yanarsa falan sıkıntı.
oled olmayan ekranlarda sıkıntı yaşamazsınız oled sahibiyseniz uzun süre aynı görseli tvnize açık tutmayacaksınız hatta yerel tv kanalları kullanmayacaksınız
 
Kullanım şeklinize bağlı hocam günün yarısında açık kalacaksa oled size gelmeyebilir.
oled olmayan ekranlarda sıkıntı yaşamazsınız oled sahibiyseniz uzun süre aynı görseli tvnize açık tutmayacaksınız hatta yerel tv kanalları kullanmayacaksınız
evde 5-6 saat aynı tv kanalları açık olacağı için o zaman hiç iade etmiyorum. teşekkür ederim cevaplar için
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,447
Mesajlar
11,077,298
Üyeler
198,135
Son üye
Kaanturee
Geri
Top