e.demirbey
80+
- Katılım
- 1 Kasım 2025
- Mesajlar
- 29
- Reaksiyon skoru
- 5
- Bütçe
- 200000
merhaba arkadaşlar bugün bir sistem topladım fakat kafamı karıştıran birkaç olay var onu sormak istiyorum.
Sistem şöyle
Soğutucuyu yana taktığımda reverse fan ile kullanabilir miyim veya normal fan mı olmalı?
Reverse fan kaç tane alınmalı ve nasıl takılmalı?
Sistem şöyle
- İşlemci: AMD Ryzen 7 9800X3D
- Ekran Kartı: MSI GeForce RTX 5070 Ti Gaming Trio 16GB
- Anakart: MSI MAG B850 TOMAHAWK WIFI
- RAM: Patriot Viper Venom RGB DDR5 32GB 6000MHz CL30
- PSU: NZXT C1000 1000W 80+ Gold
- Kasa: Lian Li O11 Vision Compact Black
- Sıvı Soğutucu: TRYX Panorama 360 SE ARGB
- Kasa Fanları: 7× Nyota Pro ARGB 120mm PWM
- Monitör: ASUS ROG Strix OLED XG27AQDMG 27 280Hz
Soğutucuyu yana taktığımda reverse fan ile kullanabilir miyim veya normal fan mı olmalı?
Reverse fan kaç tane alınmalı ve nasıl takılmalı?