İptal gelirse para iadesi kaç günde gelir tahmini?iptal gelşcek muhtemelen 1100tane sipariş geçilmiş ve stok bitmiyor hata var
İptal gelirse para iadesi kaç günde gelir tahmini?iptal gelşcek muhtemelen 1100tane sipariş geçilmiş ve stok bitmiyor hata var
aslında dediğiniz gibi olmuyor , 3200 mhz li bir ram ile 3600 mhz takarsanız xmp de 3200 calısır hepsi . Çok kez öyle ram kullandım anakartta hiçte sorun yaşamadım . Yaşasanız bile manuel ram girersiniz . Millet çok abartıyor farklı ram ve mhz olayına .Eyvallah kardeş, bir tane de ben çektim, normalde sistemde bu var, onu çıkartıp bunu takacağım, bu şekilde bile avantajlı oluyor. 4 slotu 3200 olanla doldursam farklı marva ve 4 slot yükü değmezdi. 32gb bu sistemi ölene kadar taşır.
GSKILL RipjawsV 8GB 3200MHz DDR4(F4-3200C16S-8GVKB) (2x8GB)
Alıntıyı görüntüle
iptal gelecek bence beyleraslında dediğiniz gibi olmuyor , 3200 mhz li bir ram ile 3600 mhz takarsanız xmp de 3200 calısır hepsi . Çok kez öyle ram kullandım anakartta hiçte sorun yaşamadım . Yaşasanız bile manuel ram girersiniz . Millet çok abartıyor farklı ram ve mhz olayına .
Sinerji belki yollayabilir, tebilion ne yaptığı şüpheli, İncehesap direkt göndermez imkanı yok sınırsız stokla sattılar. En iyi ihtimalle tek alan 20 kişiyi falan seçip yollarlar ama onu bile yapma ihtimali çok az.parası olan şansını denesin tek alanlara yollarlar bence.
Anakart bu işlemi desteklemesi lazım ama. çok nadirde olsa bazı ankartlarda sorun çıkabiliyor.aslında dediğiniz gibi olmuyor , 3200 mhz li bir ram ile 3600 mhz takarsanız xmp de 3200 calısır hepsi . Çok kez öyle ram kullandım anakartta hiçte sorun yaşamadım . Yaşasanız bile manuel ram girersiniz . Millet çok abartıyor farklı ram ve mhz olayına .
En azından ilk alanlara yollasalar bari.Sinerji belki yollayabilir, tebilion ne yaptığı şüpheli, İncehesap direkt göndermez imkanı yok sınırsız stokla sattılar. En iyi ihtimalle tek alan 20 kişiyi falan seçip yollarlar ama onu bile yapma ihtimali çok az.
Destekten kastınız ne acaba ? MHZ desteği diye tahmin ediyorum onlar da zaten yüksek am4 anakartlarda.Anakart bu işlemi desteklemesi lazım ama. çok nadirde olsa bazı ankartlarda sorun çıkabiliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
En azından ilk alanlara yollasalar bari.
Satış kapanmadı ki, aynı fiyattan satış devam ediyor.Hala iptal olmadi