❌İndirim Bitti! Lexar Thor 32gb (2x16gb) 3600mhz 4.189₺🔥🔥

İnsallah iptal gelmez
IMG_2190.webp
 
Eyvallah kardeş, bir tane de ben çektim, normalde sistemde bu var, onu çıkartıp bunu takacağım, bu şekilde bile avantajlı oluyor. 4 slotu 3200 olanla doldursam farklı marva ve 4 slot yükü değmezdi. 32gb bu sistemi ölene kadar taşır.
GSKILL RipjawsV 8GB 3200MHz DDR4(F4-3200C16S-8GVKB) (2x8GB)



Alıntıyı görüntüle
aslında dediğiniz gibi olmuyor , 3200 mhz li bir ram ile 3600 mhz takarsanız xmp de 3200 calısır hepsi . Çok kez öyle ram kullandım anakartta hiçte sorun yaşamadım . Yaşasanız bile manuel ram girersiniz . Millet çok abartıyor farklı ram ve mhz olayına .
 
aslında dediğiniz gibi olmuyor , 3200 mhz li bir ram ile 3600 mhz takarsanız xmp de 3200 calısır hepsi . Çok kez öyle ram kullandım anakartta hiçte sorun yaşamadım . Yaşasanız bile manuel ram girersiniz . Millet çok abartıyor farklı ram ve mhz olayına .
iptal gelecek bence beyler
 
parası olan şansını denesin tek alanlara yollarlar bence.
 
parası olan şansını denesin tek alanlara yollarlar bence.
Sinerji belki yollayabilir, tebilion ne yaptığı şüpheli, İncehesap direkt göndermez imkanı yok sınırsız stokla sattılar. En iyi ihtimalle tek alan 20 kişiyi falan seçip yollarlar ama onu bile yapma ihtimali çok az.
 
aslında dediğiniz gibi olmuyor , 3200 mhz li bir ram ile 3600 mhz takarsanız xmp de 3200 calısır hepsi . Çok kez öyle ram kullandım anakartta hiçte sorun yaşamadım . Yaşasanız bile manuel ram girersiniz . Millet çok abartıyor farklı ram ve mhz olayına .
Anakart bu işlemi desteklemesi lazım ama. çok nadirde olsa bazı ankartlarda sorun çıkabiliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sinerji belki yollayabilir, tebilion ne yaptığı şüpheli, İncehesap direkt göndermez imkanı yok sınırsız stokla sattılar. En iyi ihtimalle tek alan 20 kişiyi falan seçip yollarlar ama onu bile yapma ihtimali çok az.
En azından ilk alanlara yollasalar bari.
 
Anakart bu işlemi desteklemesi lazım ama. çok nadirde olsa bazı ankartlarda sorun çıkabiliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


En azından ilk alanlara yollasalar bari.
Destekten kastınız ne acaba ? MHZ desteği diye tahmin ediyorum onlar da zaten yüksek am4 anakartlarda.
 
3 taksitle almak zorunda kaldım umarım ıptal olmaz.Pcnin ıhtıyacı vardı rame.Bu saatte normalde uyanmazdım belkıde şansımızadır.Paylaşan kişi teşekkürler.
Ekran görüntüsü 2026-06-22 054744.webp
 
Son düzenleme:
Aslında ihtiyacım yok ama alsam mı almasam mı bilemedim ? Rami 64 yapmış olurum. Ddr5 geçerim belki diyordum kafamı karıştırdı
 
Foto ile ebat sayı uyuşmuyor.Ya tutarsa
 
Geri
Top