❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Yeni sistem kurma hayali olan biri olarak satmayı düşünen olursa bir çiftine talibim. :cry:
incehesap ve sinerji'den söyledim. ikisi de gelirse birini satıcam anlaşırız.
 
Umarım ne kadar satmak için böyle toplu alan varsa hepsine iptal gelir. İhtiyacı olupta kullanmak için alanları kastetmiyorum. Tüketici elektroniğindeki indirimleri kovalayarak al sat yapan insanlara haçlığını çıkarmaya çalışan öğrenciler dışında hiç saygım yok. Bu ülkede kriz yok, bu ülkede... neyse bişey demek istemiyorum. Ticaretleride sakat bir ticaret. Sırf foruma bu yüzden sağlam indirimleri atmıyorum artık, çünkü biliyorumki kullanıcıdan fazla satmak için orayı kullanıp alan var. Ki benim gibi böyle dolusuyla atmayan insan vardır. Gidipte al satçılara laf edince paran yok, işte istesende alamazsın "fakir" gibi yazan eğitimsiz bir al satçı güruhu var, hızlıcada organizeleşiyorlar forumda. Onlarda ayrı komik :D
:D 1K stok hiçbir şey.
1K Stok hiçbirşey değil. Düz hesap yaparsan 25 Milyon TL. Zararı kırpacağın rakam dahil o rakamda pentaya hayli hayli dokunur, bi rahatsız eder. Distribitörlerin kar marjı tahmin ettiğiniz kadar yüksek değil.
XML mantığıyla çekiyordur muhtemelen stokları siteler, hepsine iptal gelir gibi duruyor. Kendi siteleri olduğu için THH gidicek uyanıklara söyleyeyim karar sizi üzer, ona göre bir mesafeli satış sözleşmeleri oluyor.
 
Son düzenleme:
Gönderilip gönderilmeyeceği belli olmayan bir ürün için niye bu kadar yorum yapıyorsunuz onu anlamıyorum. Kesin gönderilsin ondan sonra al-satçılara laf edersiniz
 
Umarım ne kadar satmak için böyle toplu alan varsa hepsine iptal gelir. İhtiyacı olupta kullanmak için alanları kastetmiyorum. Tüketici elektroniğindeki indirimleri kovalayarak al sat yapan insanlara haçlığını çıkarmaya çalışan öğrenciler dışında hiç saygım yok. Bu ülkede kriz yok, bu ülkede... neyse bişey demek istemiyorum. Ticaretleride sakat bir ticaret. Sırf foruma bu yüzden sağlam indirimleri atmıyorum artık, çünkü biliyorumki kullanıcıdan fazla satmak için orayı kullanıp alan var. Ki benim gibi böyle dolusuyla atmayan insan vardır. Gidipte al satçılara laf edince paran yok, işte istesende alamazsın "fakir" gibi yazan eğitimsiz bir al satçı güruhu var, hızlıcada organizeleşiyorlar forumda. Onlarda ayrı komik :D

1K Stok hiçbirşey değil. Düz hesap yaparsan 25 Milyon TL. O rakamda pentaya hayli hayli dokunur. Distribitörlerin kar marjı tahmin ettiğiniz kadar yüksek değil.
açıkcası içim gayet rahat bende satın aldım ve satıcam. şimdi kartıma bakıyorum 30k harcamışım gece. indirime giren 4 tane ram var her birinden bi çift almışım. Sırf olursa buda yeter diye dusundum. kartımın lımıtı 400k hesabımda 180k var. istediğim kadar alıp ödemesi geldiğinde de öderdim. AMa ne gerek var. En başında yazmıştım motora bi çift lastik alacaktım o bedavaya gelir max :D burada ihtiyacı olan da varsa özelden yazsın gelince uyguna da veririm sıkıntı yok
 
açıkcası içim gayet rahat bende satın aldım ve satıcam. şimdi kartıma bakıyorum 30k harcamışım gece. indirime giren 4 tane ram var her birinden bi çift almışım. Sırf olursa buda yeter diye dusundum. kartımın lımıtı 400k hesabımda 180k var. istediğim kadar alıp ödemesi geldiğinde de öderdim. AMa ne gerek var. En başında yazmıştım motora bi çift lastik alacaktım o bedavaya gelir max :D burada ihtiyacı olan da varsa özelden yazsın gelince uyguna da veririm sıkıntı yok
neyse buraları salın prime başlayacak oradan devam :D
 
Sabah iş var 9'da prime day başlıyor diye erken uyuyacağım güne tüküreyim
 
açıkcası içim gayet rahat bende satın aldım ve satıcam. şimdi kartıma bakıyorum 30k harcamışım gece. indirime giren 4 tane ram var her birinden bi çift almışım. Sırf olursa buda yeter diye dusundum. kartımın lımıtı 400k hesabımda 180k var. istediğim kadar alıp ödemesi geldiğinde de öderdim. AMa ne gerek var. En başında yazmıştım motora bi çift lastik alacaktım o bedavaya gelir max :D burada ihtiyacı olan da varsa özelden yazsın gelince uyguna da veririm sıkıntı yok
Merak etme örnek vermek gerekirse ülkede ne kadar suç işleyen varsa herkesten daha rahat içleri, hapisten çıkıncada tekrar tekrar yapıyorlar. Senin içinin rahat olması yaptığının doğru olduğunu göstermiyor. Nefsin konuşuyor. İşim gereği ram'de bende fazlasıyla var onuda peşinen yazayımda :D Neyse ben kimseye eğitmenlik yapmak için burada değilim, sahibinden görüntüsü atmış arkadaş ülkedeki yozlaşmaya sinirlenip doğru bildiğimi söyledim. Türkiyenin omurgalı etnik karakteri kalmamış artık git gidede çürüyor onu görünce biraz üzülüyorum sadece. Ürünün gelme ihtimalide XML formatında gibi duruyor %1 derim. Bazı kişilere ayıp olmasın diye tek tük yollarlar ama onuda zannetmiyorum. Umarım %1 yollarlarsa kullanıcak ihtiyaç sahibi dostlara gider. Neyse ben konudan çıkıyorum, diyeceğimi yazdım zaten.
 
Geri
Top