Ne 1100 ü hocam en az 3500 siparişİncehesap birkaç kişiye gönderebilir de o sipariş geçilen 1100 siparişin tamamının gönderilmesi mümkün değil
şimdi patron milleti toplayıp özel toplantı yapıyordurkötuye kendımızı alıştıralım ufaktan şuana kadar kımsenınki kargoya verilmedi normal şartlarda öğleden önce kargoya verirlerdi.![]()
Karttan ödeme alınamadığı ama hesaptan sipariş vermiş olduğunuz durumlarda böyle oluyordu sanırım. İleriki zamanda ödeme yöntemini düzeltip ödeme yapabilsinler müşteriler diye. Ama amazonda vardı bu uygulama incehesapta yoktu diye biliyorum.Alıntıyı görüntüle
beyler ne iş ben anlamadım sipariş tamamla diyince ödeme ekranına atıyo yime aynı fiyatı ödeme yaptırıyo