❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

birisinin siparişi hazırlanıyora düştü diye ss attı buraya ben onu görerek yazdım. o adam öğeyi denetle çekmediyse benim ne suçum vardı yani bir de üstüne üstlük yalan söylüyorlar. öğeyi denetle yaptıysa diyecek bir şey yok zaten
 
olay iptal olması mı sence burada bunu mu çıkardın yani? adamları arıyorum siparişim niye iptal edildi diyorum herkesin iptal edildi diyip yalan söylüyorlar
herkes bir kumar oynadı iptal olduğunda şaşırmamak lazım aynı şekil benimde gelse sistem yükselticem ama aldığımız fiyat ortada o nedenle thh filanda hikaye bana göre
 
beyler ister thh'ye gidin isterseniz 3 firmanın dükkanını da kurşuna dizin o ramleri alamazsınız :kekw:
 
açıkcası içim gayet rahat bende satın aldım ve satıcam. şimdi kartıma bakıyorum 30k harcamışım gece. indirime giren 4 tane ram var her birinden bi çift almışım. Sırf olursa buda yeter diye dusundum. kartımın lımıtı 400k hesabımda 180k var. istediğim kadar alıp ödemesi geldiğinde de öderdim. AMa ne gerek var. En başında yazmıştım motora bi çift lastik alacaktım o bedavaya gelir max :D burada ihtiyacı olan da varsa özelden yazsın gelince uyguna da veririm sıkıntı yok
Şunu yazıp hala milletle laf dalaşı yapıyo xd
 
Uygunsuz Dil & Tahrik Edici Mesaj
Ağlaklar yine basmış konuyu, ahlak bekçileri sizi. Hadi az daha ağlayın da bundan sonra kimse al sat yapmasın.
 
2 yi 20 gece uyumustum bi 10 dakka daha sabretseydim. Piskolojim bozuluyo şu ram indirimleri yüzünden.
 
Geri
Top