2k OLED mi 4 K OLED mi Tercih Etmeliyim

Bütçen ne kadar ve kaç inç istiyorsun?
Hocam 3 monitör yapmayı planlıyorum 27 olacak yanlardakiler çirkin durmaz diyorsanız ana monitör 31,5 da olabilir . 27/31,5 yani . Bütçe çıkarım gerektiği yere kadar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu iki monitöre ne dersiniz?
Msi ın Hz i düşük gibi ama diğeri güzel gibi fiystıda uygun gibi bu özelliklere
 
Hocam 3 monitör yapmayı planlıyorum 27 olacak yanlardakiler çirkin durmaz diyorsanız ana monitör 31,5 da olabilir . 27/31,5 yani . Bütçe çıkarım gerektiği yere kadar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Msi ın Hz i düşük gibi ama diğeri güzel gibi fiystıda uygun gibi bu özelliklere

Ana monitör olarak bunu alıp yanına 2 tane 32 inç istediğin monitörü alabilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,593
Mesajlar
11,078,725
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top