abi birisi 50k la diğeri 77k almış geçen sene.Giremem gibi sankiKocaeli üni
ondokuz mayıs
bellki geçe seneki gibi daha yüksek sıralamadan alırlarsa girebilirimabi birisi 50k la diğeri 77k almış geçen sene.Giremem gibi sanki
Saçma bir artış olmuş. Bu sene puanlar değişebilir.abi birisi 50k la diğeri 77k almış geçen sene.Giremem gibi sanki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
bellki geçe seneki gibi daha yüksek sıralamadan alırlarsa girebilirim
Bence sıralaman kötü değil çok çok iyide değil . Sıralaman ile balıkesirde ve yalovada tutuyor , oralarda okurum diyorsan veya başka bir bölümede okeyim diyorsan tercih yap . Ama bu meslekten vaz geçmem diyip bu ünileride istemiyorsan 1 yıl daha mezuna kal .abi peki bu sıralamyla üniye gitmek mi yoksa yatay geçiş veya bir sen daha çalışmak mı(bir sene mezunum)