Soğutıcuya Bak Sıkıntılı Deil mi

Fanı iki taraftan tutan telleri bloktan ayırınca fan bırakır kendini zaten, aynı şekilde ön tarafa konumlandırıp telleri yine blok üzerindeki çıkıntılara geçirebilirsiniz hocam.
 
Bunda sanırım yok ama emin deilim
1782144764341.webp
 
üstteki tel kıskaçlardan çıkarın aynı şekilde sağ tarafa takın açık tarafı ramlere baksın
 
Vay arkadaş adamlara bak ya ben daha dün ilk kasamı aldım baştan sona kablolamasını montajını yaptım herşeyi kusursuz yaptım ilk defa yapmama rağmen. Bu adamların elinden günde kaç tane sistem geçiyor cidden davar bunlar ya
 
fotoğrafa çok yakından çekilmiş kasanın egzoz fanına yakın hava soğutma fanı takılmaz egzoz fanın dışarı verdiği havayı direk engeller egzoz fanı olmadan da soğumaz kasa , kasanın tamamını atsa daha rahat anlardık bende diyorum kasanın neden tek fanı var dedim sonra
Bende ilk başta farklı bir sorun sandım diyorum Allah Allah ne var acaba 3 dk baktım anca anladım gözümün önündeymiş meğer
 
Geri
Top