amd matisse’de curve optimizer olmadığı için ben statik oc tavsiye ederim. Aslında bu seride stok soğutucu hariç bütün kıytırık/iyi soğutucular 3600 ü rahatlıkla soğutabiliyor
1.28voltaj 4.0 ghzde çalıştırabilirseniz baya serinler diye düşünüyorum. 3600 daha önce kullandım oto ayarlara bıraktığınızda 1.40,1.45 voltaja kadar voltaj basıyor otomatik. İşte bu yüzden işlemciniz ısınıyor. Bununda sebebi curve optimizer desteklememesi
1.30 voltajdan başlayıp 0.01 aşağıya gidecek şekilde 4.0 ghzde stabilite sağlamaya çalışın
Benim 3600 kötü bindi ve 1.325 voltajda 4.1 anca çalıştırabiliyodum 4.2 hayatta yemiyordu
Ben en azından bi 1.27 veya 1.28 voltajda manuel 4.0 ghzde çalıştırmanızı tavsiye ederm. 4.2 ye göre performans farkı neredeyse hiç yok