🔥İndirim Inno3d Geforce RTX 5080 X3 16gb 64000tl (Vatanbilgisayar)

Alamadım bi 5080 borçlar yüzünden. Pny 5070 aldım bugün teslim edildi daha takmadım bakalım memnun edecek mi
bendede 2 fanlı inno 3d 5070 vardı vatan ve paraf kampanyasından 5080e geçtim zotac çokta iyi versiyonu değil ama kasa içi hava akışı ve kasa büyüklüğü beni rahatlattı umarım sende alır kullanırsın
 
N
Alamadım bi 5080 borçlar yüzünden. Pny 5070 aldım bugün teslim edildi daha takmadım bakalım memnun edecek mi
BENDE Nvidia istiyorum hocam 5070ti cok pahalı 5070 alsam diyorum ulan 9070xt aynı para daha cok performans acayip tereddütteyim ya Nvidia istiyorum aslındada
 
Zotac nasılsa hergün indirime giriyor. Belki daha güzel bir indirim çıkar diye almadık. Pişman olacağız galiba.
 
Şu yorum için hesap açtım , işin içindeyim. Maalesef bizim forumlar çok teorik ve birbirine taklit eden bir doğaya sahip.
Soruna gelirsek Shadow ya da Ventus eğer konu ısınma ise seni Üzmez , oradaki asıl durum kullanılan malzeme ve daha önemlisi görüntüdür. Hatta sana görsel ekleyeyim:
2K Shadow 5070 Ti (Furmark Shadow ve Ventusu bir görüyor (aynı model)
2600 rpm fan hızıda az değil ama hocam sesli olur diye düşünüyorum
 
5070ti inno3d kullanıyorum. Uv ile oyunlarda 60-65 derece üstüne çıkmıyor. 5070ti için iyi değerler bence. İş için 2 tane 5080 sistem topluyoruz. Geçen 62k indiriminde Zotac yerine alınır mı diye baktım ama hem 5070ti inceliğinde hem Viper Chamber yok. Bu sebeplerden dolayı bence pek mantıklı bir seçim değil.
 
Windforce shadow ventus iyi soğutması yok diyorlar da ne alacaz o zaman abi, asus falan da bi ton para istiyor!
battle axe modeline bak sff değil tipi soğutması da iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şu yorum için hesap açtım , işin içindeyim. Maalesef bizim forumlar çok teorik ve birbirine taklit eden bir doğaya sahip.
Soruna gelirsek Shadow ya da Ventus eğer konu ısınma ise seni Üzmez , oradaki asıl durum kullanılan malzeme ve daha önemlisi görüntüdür. Hatta sana görsel ekleyeyim:
2K Shadow 5070 Ti (Furmark Shadow ve Ventusu bir görüyor (aynı model)
Fan %72 ve o sesli kalitesiz fan sesiyle 69 derece buna nasıl iyi diyebilirsin dostum? her tarafı plastik olması da cabası...
 
Şu yorum için hesap açtım , işin içindeyim. Maalesef bizim forumlar çok teorik ve birbirine taklit eden bir doğaya sahip.
Soruna gelirsek Shadow ya da Ventus eğer konu ısınma ise seni Üzmez , oradaki asıl durum kullanılan malzeme ve daha önemlisi görüntüdür. Hatta sana görsel ekleyeyim:
2K Shadow 5070 Ti (Furmark Shadow ve Ventusu bir görüyor (aynı model)
2600 RPM çok kötü bir değer.
 
Şu yorum için hesap açtım , işin içindeyim. Maalesef bizim forumlar çok teorik ve birbirine taklit eden bir doğaya sahip.
Soruna gelirsek Shadow ya da Ventus eğer konu ısınma ise seni Üzmez , oradaki asıl durum kullanılan malzeme ve daha önemlisi görüntüdür. Hatta sana görsel ekleyeyim:
2K Shadow 5070 Ti (Furmark Shadow ve Ventusu bir görüyor (aynı model)
Kartınız da sıkıntı olabilir o değer hiç normal değil. 65/70 derecede hadi sallasan 1500 yeter hadi 100 de ben koyim 1600 olsun. Msi burner ile yaptıysanız kesinlikle geri çekmenizi öneririm.
 
5070 ti karttan hangisini önerirsiniz arkadaslar 60k butce ile
 
Suprim 3070Ti ile takılıyoruz hala biz :) Hafiften bir göz kırpmıyor değil karşıdan 5070Ti ve 5080 modelleri ama aldatamam kartımı ama gözüm de kayıyor :D
 
Kalın radyatörlü bir 5070 Ti'a OC çakınca zaten 5080'e yaklaşıyor o yüzden ben olsam slim bir 5080 almazdım, yine de güzel fiyat
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5070 ti karttan hangisini önerirsiniz arkadaslar 60k butce ile
Serinin en iyi soğutmaya sahip 3 modelinden birini alabilirsin;
  • Gamerock
  • Colorful iGame Ultra W
  • Gaming AMP Extreme Infinity
Sanırım web'de satışları yok şuan, malum siteden sıfırlarına göz at.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,196
Mesajlar
11,085,194
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top