Phantom Storm | AMD Ryzen 7 7800x3d MSI RTX 5070 Ti OEM Paket Alınır mı?

Şu sisteme monitörü kendin farklı yerden ekleyip kaç tutuyor? Gerçi 5080 için 4K gerekiyorsa evet ₺150K bulabilir gibi.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Fare, klavye ve kulaklığı uygundan tutsak kabaca ₺4500 falan ayarlanabilir. Örnek olması açısından şu konuyu atayım. Temeli sağlam alırsan, ekipman işine ileride ayrı bütçe de çıkarırsın. Burada önerdiğim giriş seviyesi ürünler fiyatlarına göre gayet işini görürler.

Kafadan ATK A9 Plus veya Aula V9 Ultra Plus, Havit H2002P, Aula F870 PRO veya Havit KB904L. Bunlar 4-5K civarı tutuyor.


Yani 142.500 falan yapıyor desek, geriye 7500 kalıyor. Bu fiyata monitör bulabilirsen alınır bence.
7bin liraya 4k oled monitörü nereden bulacağız abi 4k oled ekran 34 bin tl
 
alabilirsem 2k oled alacağım zaten
4k oled imkansız
Konu içerisine bakmadım, ana mesajda OLED olmadığından bir şey diyemem. Ama OLED düşüncen varsa ben kasaya yatırım yapıp, OLED'i ileriki safhada almanı öneririm. Şimdilik IPS bir monitör alın. OLED alınca o monitörü yedek olarak kullanırsınız.
 
Konu içerisine bakmadım, ana mesajda OLED olmadığından bir şey diyemem. Ama OLED düşüncen varsa ben kasaya yatırım yapıp, OLED'i ileriki safhada almanı öneririm. Şimdilik IPS bir monitör alın. OLED alınca o monitörü yedek olarak kullanırsınız.
öyle diyorsanız tekrar bir düşüneyim bütçem artarsa ekran kartına yatırım yapmayı düşünebilirim teşekkür ederim
 
öyle diyorsanız tekrar bir düşüneyim bütçem artarsa ekran kartına yatırım yapmayı düşünebilirim teşekkür ederim
Hocam sen niye kafanı bulandırıyosun tavsiye verenlerden biri dün katılmış foruma intel intel diye bağırıyor adam render almayacağım sadece oyun için istiyorum dediğin halde. 48 ram diyip Z890 anakart diyip duruyor. 7800x3D 5080 darboğaz falan diyor komik komik.

Sen şu attığım sistemin linkine de bi bak. Senin attığınla benzer sistem 122k ya yapılıyor 5k bütçeni monitöre verirsin.
Özelleştirmeler gözükmüyorsa
Anakart Asus TUF B850M PLus WIFI
SSD Patriot 2 TB
Kasa Lian li 850w
Soğutucu Lian li Galahad II Lite performance bu şekilde 110k oluyor tam. Yine incehesaptan sistemdeki ramin aynısını sepete ekle adamlar takar 12k da ona say. 122k toplam. Herhangi bir kalite düşmeden 5k tasarruf etmiş oluyorsun. Bu sistemdeki anakartta aşırı sağlam hatta faz sayıları falan o seçtiğin X870E lerden falan daha iyi.
 
Hocam sen niye kafanı bulandırıyosun tavsiye verenlerden biri dün katılmış foruma intel intel diye bağırıyor adam render almayacağım sadece oyun için istiyorum dediğin halde. 48 ram diyip Z890 anakart diyip duruyor. 7800x3D 5080 darboğaz falan diyor komik komik.

Sen şu attığım sistemin linkine de bi bak. Senin attığınla benzer sistem 122k ya yapılıyor 5k bütçeni monitöre verirsin.
Özelleştirmeler gözükmüyorsa
Anakart Asus TUF B850M PLus WIFI
SSD Patriot 2 TB
Kasa Lian li 850w
Soğutucu Lian li Galahad II Lite performance bu şekilde 110k oluyor tam. Yine incehesaptan sistemdeki ramin aynısını sepete ekle adamlar takar 12k da ona say. 122k toplam. Herhangi bir kalite düşmeden 5k tasarruf etmiş oluyorsun. Bu sistemdeki anakartta aşırı sağlam hatta faz sayıları falan o seçtiğin X870E lerden falan daha iyi.
Hocam çok doğru şekilde açıklamış.

Bence de 7800x3d ve 5070ti ile 4k'da oynayamayacağınız oyun yok hocam, 5080 almak için hayallerinizi ertelemeyin, o bütçeye her şey dahil toplayabilirsiniz.
 
Hocam sen niye kafanı bulandırıyosun tavsiye verenlerden biri dün katılmış foruma intel intel diye bağırıyor adam render almayacağım sadece oyun için istiyorum dediğin halde. 48 ram diyip Z890 anakart diyip duruyor. 7800x3D 5080 darboğaz falan diyor komik komik.

Sen şu attığım sistemin linkine de bi bak. Senin attığınla benzer sistem 122k ya yapılıyor 5k bütçeni monitöre verirsin.
Özelleştirmeler gözükmüyorsa
Anakart Asus TUF B850M PLus WIFI
SSD Patriot 2 TB
Kasa Lian li 850w
Soğutucu Lian li Galahad II Lite performance bu şekilde 110k oluyor tam. Yine incehesaptan sistemdeki ramin aynısını sepete ekle adamlar takar 12k da ona say. 122k toplam. Herhangi bir kalite düşmeden 5k tasarruf etmiş oluyorsun. Bu sistemdeki anakartta aşırı sağlam hatta faz sayıları falan o seçtiğin X870E lerden falan daha iyi.
Yani hocam 16 gb ram olmadı gibi
 
Hocam ben enucuzsistemler sitesinden bakıyorum sistemlere ordan sizde bakabilirsiniz
 
16 bile çoğunlukla yetiyor hocam milletin gazına gelip 32ye fazladan 10k verdiğime üzüldüm
Dün assetto corsa evo da 2k görüntü de 14500mb bellek kullanımı vardı. Yüksek kalite grafik istiyorsanız en az 32gb olmalı bence
 
Hocam İlla nvdia olmayabilir diyorsanız rx 9070 xt de olabilir yani oyun için 5070ti ile bişey değişmez bu ikisi arasında hemde 32 gb ram alıp kolayca 2k oled alabilirsiniz
 
Dün assetto corsa evo da 2k görüntü de 14500mb bellek kullanımı vardı. Yüksek kalite grafik istiyorsanız en az 32gb olmalı bence
Bellekten kastınız ramse dediğime geliyorn 16 yetiyor da anlamadığım sadece oyun mu 14,5 yiyor genel kullanım mı? Bir de bellekten kasıt vram mi ram mi? Bi de ben yüksek ile ultra arasındaki farkı falan pek anlamıyorum genelde. O yüzden 16yı çok geçmedim. En çok kullanımı hogwartsda görmüştüm 24 mü 25 mi ne yiyodu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam İlla nvdia olmayabilir diyorsanız rx 9070 xt de olabilir yani oyun için 5070ti ile bişey değişmez bu ikisi arasında hemde 32 gb ram alıp kolayca 2k oled alabilirsiniz
Bu bütçede 9070xt olmaz bence. 9070xt sistemin max hakkı 110kdır. Üstüne çıkıldıkça 5070ti bakılmalı
 
Bellekten kastınız ramse dediğime geliyorn 16 yetiyor da anlamadığım sadece oyun mu 14,5 yiyor genel kullanım mı? Bir de bellekten kasıt vram mi ram mi? Bi de ben yüksek ile ultra arasındaki farkı falan pek anlamıyorum genelde. O yüzden 16yı çok geçmedim. En çok kullanımı hogwartsda görmüştüm 24 mü 25 mi ne yiyodu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu bütçede 9070xt olmaz bence. 9070xt sistemin max hakkı 110kdır. Üstüne çıkıldıkça 5070ti bakılmalı
Yani hocam bence bütçesi varsa 5070ti vs 2k ıps yerine 9070 xt ve 2k oled tercih ederim ve aynı performansı verecek aşağı yukarı yani 5080 almıyorsa oyun için 9070 xt derim 2k oledle tabii ki ama bütçesi varsa tabii ki 5070ti ile 2k oled ama oled başka hocam
 
Geri
Top