❌İndirim Bitti! Gigabyte Mo27q28gr 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Oyuncu Monitörü

Hocam öncelikle teşekkür ederim aşşağıdaki 2 model arasında kaldım biri sizinki diğeri benimki 360hz olması beni çekiyor odam zaten karanlık woled ihtiyacım yok ancak yinede parlaklığı sizin modele göre düşük sizce tatmin eder mi



ÖzellikMO27Q3MO27Q28GR
PanelQD-OLEDTandem WOLED
Çözünürlük2560×14402560×1440
Yenileme Hızı360 Hz280 Hz
SDR Parlaklık~250 nit335 nit
HDR Tepe Parlaklık1000 nit1500 nit
HDR Renk HacmiDaha iyiBiraz daha düşük
Aydınlık Oda PerformansıİyiDaha iyi
E-spor OdaklılıkDaha iyiÇok iyi
Film/HDR DeneyimiÇok iyiDaha etkileyici


Birde mediamarkttaki bu Asus Rog Strix XG27AQDMES modelini incelemiştim parlaklığı max ayarda olmasına rağmen hoşuma gitmedi belki ortam çok aydınlık olduğu için olabilir

Hocam ben hdr parlaklığına bakmışım pardon, epey üzerinden baktım ve min max olarak algıladım. Şuan bakıyorumda sdr parlaklığı gerçektende düşükmüş, hatta benim mevcut monitörümden 150nit daha düşük, ama dediğim gibi ne kadar aydınlık bir ortamdasın bilemem, 250nit yeterli gelebilir veya tandem oled alabilirsin, hem daha iyi renk hacmi ve daha derin siyahlık gibi ayrıca parlaklığıda biraz yüksek, ama 250nit yeterli olacaktır bence. Yukarıdaki attığın tablo biraz saçma olmuş şu daha iyi bu daha iyi... :D Şöyle söyleyim benim odada standart florasan ampul var, cs2 vs oynarsam eğer parlaklığı %70 felan yapıyorum, 400nit monitör kullandığımı varsayarsak 250 280nit parlaklık uygun olacaktır.
 
Hocam ben hdr parlaklığına bakmışım pardon, epey üzerinden baktım ve min max olarak algıladım. Şuan bakıyorumda sdr parlaklığı gerçektende düşükmüş, hatta benim mevcut monitörümden 150nit daha düşük, ama dediğim gibi ne kadar aydınlık bir ortamdasın bilemem, 250nit yeterli gelebilir veya tandem oled alabilirsin, hem daha iyi renk hacmi ve daha derin siyahlık gibi ayrıca parlaklığıda biraz yüksek, ama 250nit yeterli olacaktır bence. Yukarıdaki attığın tablo biraz saçma olmuş şu daha iyi bu daha iyi... :D Şöyle söyleyim benim odada standart florasan ampul var, cs2 vs oynarsam eğer parlaklığı %70 felan yapıyorum, 400nit monitör kullandığımı varsayarsak 250 280nit parlaklık uygun olacaktır.
Teşekkürler tabloyu chatgptye sorduğumda attı kıyas için, sizin attığınızın stoğu bitmiş şimdilik sanırım 360hz olanı alacağım beğenmezsem en kötü iade edip diğerini alırım
 
12000 TL'ye kadar gariban işi monitör bakıyorum. Bugün Philips Evnia 0.03 ms 260hz beyaz modelini iade ettim. Aşırı ışık sızmasından dolayı. Bu fiyatlara alabileceğim bilgili bir abi bana yardımcı olabilir mi?
 
Seneye oled almayı düşünüyorum ama ömürleri ne kadar gidiyor bu oledlerin ? bu teknolojinin kaderi kısa ömür mü ?
Alırken oled teknolojisine bakabilirsiniz artık yazılımla çözülüyor. Ani piksel parlamalari pikselin ömrüne etki ediyordu eskiden. Güzel kullandığın müddetçe 5/6 yıl gider.
 
Alırken oled teknolojisine bakabilirsiniz artık yazılımla çözülüyor. Ani piksel parlamalari pikselin ömrüne etki ediyordu eskiden. Güzel kullandığın müddetçe 5/6 yıl gider.
Dediğim gibi artık bunları test eden yüzlerce insanlar var ve en kötü ihtimali baz alarak test ediyorlar. Ayrıca pixel temizli ve otomatik ekran kapatma gibi teknolojilerle ben +10 sene kullanılabileceğini düşünüyorum.
 
Geri
Top