Grundıg OLED 65go990a 65inc 56.300 TL

Gençler, altı üstü bir panel. kavga etmeye değer mi?

Bakın mesela benim salonda Philips 55oled760 TV var. Oyun odasında Samsung G8 34 oled monitör ve LG 48a26la oled Tv var.

Canım hangi panelde isterse orada izliyorum ve oynuyorum. Bazen eski panelde, bazen yeni panelde.

Diyeceğim o ki alacağınız tv yada monitör hangi marka olursa olsun, panel mutlaka oled olsun.

Paranız oled almaya yetmedi mi? Sorun yok. Sabredin. Daha çok çalışın. Para biriktirin ve günün sonunda mutlaka oled panel alın.

Oled panelden önce hayat siyah beyazmış. Ben bunu anladım.

Oled varsa hayat var.

Ekmek bulamazsaniz pasta yiyin der gibi olmus :) ama dogruya dogru OLED farkini hissettirir tabi kaliteli icerikte.. TV /monitoru hemen kullanma ihtiyaci yoksa arastirip beklenip maddi boyutu ayarlayip almak daha mantikli olur.

720p goruntuyu 65" 75" TVde oynatirsaniz devreye upscaling kabiliyeti girer, bunu her uretici de yapamiyor. OLED ve LCDde Sony bu konuda basi cekerdi Samsung Lg biraz daha geriden geliyor Philips (TPV degilken) de iyiydi ama duzelttiler durumu. TCL yazilim icin bu yonde pek iyi seyler duymuyorum ama Sonyle ortak uretim anlasmasi sonrasi degisimler olabilir. Yerli ureticiler ise belirsiz cunku detay yok, Genel Merkeze sorsan da net cevap vermiyorlar. Halbuki yabanci kaynaklarda dahi bu markalarin da incelenmesini gormek isterim, yurtdisinda da satislari var. Fransada dolanirken Beko reklamlarini bolca gorurdum.

Grundigden (VA panel) aklimda kalan TVnin yazilim nedenli ara ara reset atmasi (kontrast basarili, parlaklik iyi, tepki suresi vasat, panel homojenite basarili, asil iade nedenim olan olu piksel ise aldigim modelde dertti, gorus acisi iyi sayilirdi) durumu yeni cipsetlerle duzeltmislerdir sanirim, kullananlarda raporlayanlar gorsem de o kadar fazla degil. Bu TVnin hangi panele (kacinci jenerasyon OLED bilgisi) sahip oldugunu hicbir yere sormadan urun sayfasinda reklamiyla gormek isterdim. Yerli markalarin bu konuya daha egilmesi lazim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Diger yandan LCD fiyatlarinin anormal oldugunu dusunuyorum. Gecen farkli konuda mesajlasirken 25kya mini led monitor satildigini ogrendim (monitor kendi segmentine gore basarili gibi gorunse de). Ureticiler bu LCD fiyatlarinda cakallik yapiyor. Gerci yurtdisinda ayni monitor TL'ye cevirdigimizde 15kya satiliyormus. Incelemesini yapan youtuber burdaki fiyati baz alsa f/p demeyecekti yuksek ihtimalle :)
 
Son düzenleme:
öyle iddiası olan oldu mu? almanyada tv mi üretiliyormuş?

Gençler, altı üstü bir panel. kavga etmeye değer mi?

Bakın mesela benim salonda Philips 55oled760 TV var. Oyun odasında Samsung G8 34 oled monitör ve LG 48a26la oled Tv var.

Canım hangi panelde isterse orada izliyorum ve oynuyorum. Bazen eski panelde, bazen yeni panelde.

Diyeceğim o ki alacağınız tv yada monitör hangi marka olursa olsun, panel mutlaka oled olsun.

Paranız oled almaya yetmedi mi? Sorun yok. Sabredin. Daha çok çalışın. Para biriktirin ve günün sonunda mutlaka oled panel alın.

Oled panelden önce hayat siyah beyazmış. Ben bunu anladım.

Oled varsa hayat var.

Hayır yanlış. Alacağınız mutlaka oled olsun diye bir dünya yok. Oled her zaman en iyisi değildir. Kullanım senaryosuna göre değişir. Tipik teknolojiden anlamayan birinin çıkarımı olabilir bu ancak.
Statik içerikler yoğun kanallar ve izlemeler olacaksa, oda ışık alıyorsa, gündüz kullanımı olacaksa, tv'yi ne zaman açıp ne zaman kapattığınızla ilgilenmek yanık korkusu yaşamak ve piksel temizliği zırvaları ile uğraşmak istemiyorsanız ve en önemlisi bütçeniz de çok yüksek değilse kesinlikle OLED TV ALINMAZ
 
Gençler beni dinleyin. Burada oled kötüleyenleri dinlemeyin. Burada oled kötüleyenler daha dün tn panel övüyordu. Yiğenim bunlara kandı. Gidip kendine tn panel alıp, 1000 saat cs go oynadı ve sonunda çocuk renk körü oldu. Artık renkleri yanlış görüyor. Kariyeri sona erdi.

Yapmayın etmeyin. Hız, performans her şey değildir. Kaliteden, göz sağlığınızdan önemli değildir.

Neymiş, oled yanıyormuş. Yanmak bizim kültürümüzde var. Bizim türkülerimiz yanık. Bizim hayatlarımız yanık. Sabahları tvyi açıp, atv logosuyla 6 saat boyunca yanık yurdum hikayelerini izlemezseniz oled tvnize hiçbir şey olmaz.

Sağlıklı ve kaliteli bir yaşam için oled tercih edin.
 
Hocam sırf size tesekkur etmek icin foruma kayit oldum. Pazar aksami emin olamayip sabaha birakmistim ve uyandigimda indirim bitti diye uzulmustum. Dun aksam son kalan stogu sayenizde aldim.
 
Hocam sırf size tesekkur etmek icin foruma kayit oldum. Pazar aksami emin olamayip sabaha birakmistim ve uyandigimda indirim bitti diye uzulmustum. Dun aksam son kalan stogu sayenizde aldim.
Yardımcı olabilidğime çok sevindim hocam. Hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullanman dileğiyle. Tv kurulumundan sonra birkaç fotoğraf atarsınız artık :)
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: gb19
Geri
Top