9070xt İçin İşlemci ve Monitör Önerisi

Hocam kolay gelsin.
7500f ve thermaltake hava soğutuculardan tercih edebilirsiniz.
Monitörü de minimum 144hz olacak şekilde 2k tercih edebilirsiniz.

Amd adrenaline ayarlarında Virtual Super Resolution açarsanız oyunların içinde 4k çözünürlüğe de sanal olarak alabilirsiniz. 2k ya göre çok daha güzel oluyor. 5 yıldır böyle oynarım. Kolay gelsin.
 
Öncelikle herkese iyi günler ve şimdiden teşekkürler.



ANAKART: ASUS B850M-K

EKRAN KARTI: ASUS 9070 XT

RAM: VİPER VENOM 16GB 6000MHZ CL30

PSU: RAİJİNTEK LİTE 850W

KASA: LİAN Lİ V100R MİNİ

SSD: WD BLUE SN51000 1TB

İŞLEMCİ:?

SOĞUTUCU:?

Şu ana kadar aldıklarım bunlar, geriye işlemci ve soğutucu kaldı. Aslında b580 belki 9060 ucuz yollu bir sistem toplarım diye düşünürken işler buraya kadar geldi.İşlemciyi 7500f olarak düşünüyordum ama 9070 xt sonrası kararsız kaldım. Yaşım 34 genellikle hikayeli oyunlar oynarım. Rekabetçi tarafta da belki cs falan olabilir ama onda da bu yaştan sonra bir iddiam yok. Ekran kartında bu kadar açılmam bütçemi biraz kısıtladı açıkçası.Hikayeli oyunlar çok daha öncelikli benim için ve 7500f işimi görür mü yoksa başka bir öneriniz var mı? Bir diğer soru işaretim de bu sistem 4k için biraz hayal olur mu? Monitörüm yok onu da hanım hediye edecek onunla da ilgili önerilerinizi beklerim. İlla 4k olsun gibi bir derdim yok akıcı olsun 2k olsun ona da okeyim. Hangi şekilde daha makul olur, fikirlerinizi beklemekteyim. Uzun zamandır bu işlerden uzağım yanlış bir şeyim varsa düzeltin lütfen, tekrardan teşekkürler.
Hocam hayırlı olsun, sistemlerimiz neredeyse aynı, bende 7500f var, 2k monitörde her oyunu ultra grafiklerle oynayabiliyorum, soğutucu olarak deepcool ag400 v2 kullanıyorum ama çok fazla alternatifi var tabii ki, 4 bakır borulu 120mm kule tipi iyi markalardan herhangi biri yeterli geliyor, ben görselini beğendiğim için onu tercih etmiştim. İşlemci 65watt tdp değerine sahip olduğu için soğuması çok kolay, iyi bir marka alırsanız sessiz çalışır, uzun yıllar götürür.
 
O fiyatlara çıkarsam boşanmaya kadar gidebilir bu iş. Psikolojik sınırda dolaşıyorum. Peki ekran kartını düz 9070 yapıp daha iyi bir işlemci almak mantıklı olur mu?
Gerek yok 4K'da 7500f ve 7800x3d farkını anlamazsın sonradan 10800x3d falan çıkınca 9800x3d ye falan geçersiniz 7500f yeter size
 
9700x alırdım
Gerek yok 4K'da 7500f ve 7800x3d farkını anlamazsın sonradan 10800x3d falan çıkınca 9800x3d ye falan geçersiniz 7500f yeter size
Hocam hayırlı olsun, sistemlerimiz neredeyse aynı, bende 7500f var, 2k monitörde her oyunu ultra grafiklerle oynayabiliyorum, soğutucu olarak deepcool ag400 v2 kullanıyorum ama çok fazla alternatifi var tabii ki, 4 bakır borulu 120mm kule tipi iyi markalardan herhangi biri yeterli geliyor, ben görselini beğendiğim için onu tercih etmiştim. İşlemci 65watt tdp değerine sahip olduğu için soğuması çok kolay, iyi bir marka alırsanız sessiz çalışır, uzun yıllar götürür.
Hocam kolay gelsin.
7500f ve thermaltake hava soğutuculardan tercih edebilirsiniz.
Monitörü de minimum 144hz olacak şekilde 2k tercih edebilirsiniz.

Amd adrenaline ayarlarında Virtual Super Resolution açarsanız oyunların içinde 4k çözünürlüğe de sanal olarak alabilirsiniz. 2k ya göre çok daha güzel oluyor. 5 yıldır böyle oynarım. Kolay gelsin.

Abilerim/kardeşlerim hepinize teşekkür ederim alakanız için. Bütçemi de zorlamamak adına 7500f bana göz kırpıyor. Daha üstüne belki ilerleyen süreçte geçmeye çalışırım.
 
Arkadaşlar anakart konusunda bir değişikliğe gitmek istiyorum, önerisi olan var mı?
 
Öncelikle herkese iyi günler ve şimdiden teşekkürler.



ANAKART: ASUS B850M-K

EKRAN KARTI: ASUS 9070 XT

RAM: VİPER VENOM 16GB 6000MHZ CL30

PSU: RAİJİNTEK LİTE 850W

KASA: LİAN Lİ V100R MİNİ

SSD: WD BLUE SN51000 1TB

İŞLEMCİ:?

SOĞUTUCU:?

Şu ana kadar aldıklarım bunlar, geriye işlemci ve soğutucu kaldı. Aslında b580 belki 9060 ucuz yollu bir sistem toplarım diye düşünürken işler buraya kadar geldi.İşlemciyi 7500f olarak düşünüyordum ama 9070 xt sonrası kararsız kaldım. Yaşım 34 genellikle hikayeli oyunlar oynarım. Rekabetçi tarafta da belki cs falan olabilir ama onda da bu yaştan sonra bir iddiam yok. Ekran kartında bu kadar açılmam bütçemi biraz kısıtladı açıkçası.Hikayeli oyunlar çok daha öncelikli benim için ve 7500f işimi görür mü yoksa başka bir öneriniz var mı? Bir diğer soru işaretim de bu sistem 4k için biraz hayal olur mu? Monitörüm yok onu da hanım hediye edecek onunla da ilgili önerilerinizi beklerim. İlla 4k olsun gibi bir derdim yok akıcı olsun 2k olsun ona da okeyim. Hangi şekilde daha makul olur, fikirlerinizi beklemekteyim. Uzun zamandır bu işlerden uzağım yanlış bir şeyim varsa düzeltin lütfen, tekrardan teşekkürler.
1080p monitör kullanmadığın sürece işlemcinin pek önemi yok haberin olsun ona göre az ısınan verimli işlemci seç soğutucu okadar para vermeden soğutsun
 
1080p monitör kullanmadığın sürece işlemcinin pek önemi yok haberin olsun ona göre az ısınan verimli işlemci seç soğutucu okadar para vermeden soğutsun
İşlemciyi hallettim de anakartla ilgili bazı olumsuz yorumlar aldım. Soğutucu fz6 pro düşünüyorum ama anakart kafamı karıştırdı.
 
Yani

Yani anakart fena değil de max 1 1,5k düşersin b650 m r veya b650m k mk uyguna düşerse onu alirsin
Düşürmek için demedim vrm ve soğutucuları kötü olan bir model ileride yüksletme yapacağın zaman seni zorlar falan dediler. Isınma problemi yaşayabilirmişim daha iyi bir önerisi olan var mı? Bütçeyi biraz daha arttırabilirim.
 
Öncelikle herkese iyi günler ve şimdiden teşekkürler.



ANAKART: ASUS B850M-K

EKRAN KARTI: ASUS 9070 XT

RAM: VİPER VENOM 16GB 6000MHZ CL30

PSU: RAİJİNTEK LİTE 850W

KASA: LİAN Lİ V100R MİNİ

SSD: WD BLUE SN51000 1TB

İŞLEMCİ:?

SOĞUTUCU:?

Şu ana kadar aldıklarım bunlar, geriye işlemci ve soğutucu kaldı. Aslında b580 belki 9060 ucuz yollu bir sistem toplarım diye düşünürken işler buraya kadar geldi.İşlemciyi 7500f olarak düşünüyordum ama 9070 xt sonrası kararsız kaldım. Yaşım 34 genellikle hikayeli oyunlar oynarım. Rekabetçi tarafta da belki cs falan olabilir ama onda da bu yaştan sonra bir iddiam yok. Ekran kartında bu kadar açılmam bütçemi biraz kısıtladı açıkçası.Hikayeli oyunlar çok daha öncelikli benim için ve 7500f işimi görür mü yoksa başka bir öneriniz var mı? Bir diğer soru işaretim de bu sistem 4k için biraz hayal olur mu? Monitörüm yok onu da hanım hediye edecek onunla da ilgili önerilerinizi beklerim. İlla 4k olsun gibi bir derdim yok akıcı olsun 2k olsun ona da okeyim. Hangi şekilde daha makul olur, fikirlerinizi beklemekteyim. Uzun zamandır bu işlerden uzağım yanlış bir şeyim varsa düzeltin lütfen, tekrardan teşekkürler.
4k rahat oynarsınız ben 4070 ti super ile arada tv'de 4k oynuyorum fps sayacına bakmaya gerek bile duymuyorum, 9070 xt saf güçte daha güçlü her oyunu 4k ultra oynarsınız.
 
4k rahat oynarsınız ben 4070 ti super ile arada tv'de 4k oynuyorum fps sayacına bakmaya gerek bile duymuyorum, 9070 xt saf güçte daha güçlü her oyunu 4k ultra oynarsınız.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Anakartla ilgili fikriniz var mı?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: noxx
Geri
Top