- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Teşekkür ederim size dekesınlıkle mantıklı olmaz ekran kartı kalsın 7500f al o zaman
Teşekkür ederim size dekesınlıkle mantıklı olmaz ekran kartı kalsın 7500f al o zaman
Hocam hayırlı olsun, sistemlerimiz neredeyse aynı, bende 7500f var, 2k monitörde her oyunu ultra grafiklerle oynayabiliyorum, soğutucu olarak deepcool ag400 v2 kullanıyorum ama çok fazla alternatifi var tabii ki, 4 bakır borulu 120mm kule tipi iyi markalardan herhangi biri yeterli geliyor, ben görselini beğendiğim için onu tercih etmiştim. İşlemci 65watt tdp değerine sahip olduğu için soğuması çok kolay, iyi bir marka alırsanız sessiz çalışır, uzun yıllar götürür.Öncelikle herkese iyi günler ve şimdiden teşekkürler.
ANAKART: ASUS B850M-K
EKRAN KARTI: ASUS 9070 XT
RAM: VİPER VENOM 16GB 6000MHZ CL30
PSU: RAİJİNTEK LİTE 850W
KASA: LİAN Lİ V100R MİNİ
SSD: WD BLUE SN51000 1TB
İŞLEMCİ:?
SOĞUTUCU:?
Şu ana kadar aldıklarım bunlar, geriye işlemci ve soğutucu kaldı. Aslında b580 belki 9060 ucuz yollu bir sistem toplarım diye düşünürken işler buraya kadar geldi.İşlemciyi 7500f olarak düşünüyordum ama 9070 xt sonrası kararsız kaldım. Yaşım 34 genellikle hikayeli oyunlar oynarım. Rekabetçi tarafta da belki cs falan olabilir ama onda da bu yaştan sonra bir iddiam yok. Ekran kartında bu kadar açılmam bütçemi biraz kısıtladı açıkçası.Hikayeli oyunlar çok daha öncelikli benim için ve 7500f işimi görür mü yoksa başka bir öneriniz var mı? Bir diğer soru işaretim de bu sistem 4k için biraz hayal olur mu? Monitörüm yok onu da hanım hediye edecek onunla da ilgili önerilerinizi beklerim. İlla 4k olsun gibi bir derdim yok akıcı olsun 2k olsun ona da okeyim. Hangi şekilde daha makul olur, fikirlerinizi beklemekteyim. Uzun zamandır bu işlerden uzağım yanlış bir şeyim varsa düzeltin lütfen, tekrardan teşekkürler.
Gerek yok 4K'da 7500f ve 7800x3d farkını anlamazsın sonradan 10800x3d falan çıkınca 9800x3d ye falan geçersiniz 7500f yeter sizeO fiyatlara çıkarsam boşanmaya kadar gidebilir bu iş. Psikolojik sınırda dolaşıyorum. Peki ekran kartını düz 9070 yapıp daha iyi bir işlemci almak mantıklı olur mu?
9700x alırdım
Gerek yok 4K'da 7500f ve 7800x3d farkını anlamazsın sonradan 10800x3d falan çıkınca 9800x3d ye falan geçersiniz 7500f yeter size
Hocam hayırlı olsun, sistemlerimiz neredeyse aynı, bende 7500f var, 2k monitörde her oyunu ultra grafiklerle oynayabiliyorum, soğutucu olarak deepcool ag400 v2 kullanıyorum ama çok fazla alternatifi var tabii ki, 4 bakır borulu 120mm kule tipi iyi markalardan herhangi biri yeterli geliyor, ben görselini beğendiğim için onu tercih etmiştim. İşlemci 65watt tdp değerine sahip olduğu için soğuması çok kolay, iyi bir marka alırsanız sessiz çalışır, uzun yıllar götürür.
Hocam kolay gelsin.
7500f ve thermaltake hava soğutuculardan tercih edebilirsiniz.
Monitörü de minimum 144hz olacak şekilde 2k tercih edebilirsiniz.
Amd adrenaline ayarlarında Virtual Super Resolution açarsanız oyunların içinde 4k çözünürlüğe de sanal olarak alabilirsiniz. 2k ya göre çok daha güzel oluyor. 5 yıldır böyle oynarım. Kolay gelsin.
1080p monitör kullanmadığın sürece işlemcinin pek önemi yok haberin olsun ona göre az ısınan verimli işlemci seç soğutucu okadar para vermeden soğutsunÖncelikle herkese iyi günler ve şimdiden teşekkürler.
ANAKART: ASUS B850M-K
EKRAN KARTI: ASUS 9070 XT
RAM: VİPER VENOM 16GB 6000MHZ CL30
PSU: RAİJİNTEK LİTE 850W
KASA: LİAN Lİ V100R MİNİ
SSD: WD BLUE SN51000 1TB
İŞLEMCİ:?
SOĞUTUCU:?
Şu ana kadar aldıklarım bunlar, geriye işlemci ve soğutucu kaldı. Aslında b580 belki 9060 ucuz yollu bir sistem toplarım diye düşünürken işler buraya kadar geldi.İşlemciyi 7500f olarak düşünüyordum ama 9070 xt sonrası kararsız kaldım. Yaşım 34 genellikle hikayeli oyunlar oynarım. Rekabetçi tarafta da belki cs falan olabilir ama onda da bu yaştan sonra bir iddiam yok. Ekran kartında bu kadar açılmam bütçemi biraz kısıtladı açıkçası.Hikayeli oyunlar çok daha öncelikli benim için ve 7500f işimi görür mü yoksa başka bir öneriniz var mı? Bir diğer soru işaretim de bu sistem 4k için biraz hayal olur mu? Monitörüm yok onu da hanım hediye edecek onunla da ilgili önerilerinizi beklerim. İlla 4k olsun gibi bir derdim yok akıcı olsun 2k olsun ona da okeyim. Hangi şekilde daha makul olur, fikirlerinizi beklemekteyim. Uzun zamandır bu işlerden uzağım yanlış bir şeyim varsa düzeltin lütfen, tekrardan teşekkürler.
İşlemciyi hallettim de anakartla ilgili bazı olumsuz yorumlar aldım. Soğutucu fz6 pro düşünüyorum ama anakart kafamı karıştırdı.1080p monitör kullanmadığın sürece işlemcinin pek önemi yok haberin olsun ona göre az ısınan verimli işlemci seç soğutucu okadar para vermeden soğutsun
Rica ederim hocam mutlu evli yillariniz olsun PC iz hayırlı oslun
YaniArkadaşlar anakart konusunda bir değişikliğe gitmek istiyorum, önerisi olan var mı?
Yani anakart fena değil de max 1 1,5k düşersin b650 m r veya b650m k mk uyguna düşerse onu alirsinArkadaşlar anakart konusunda bir değişikliğe gitmek istiyorum, önerisi olan var mı?
Düşürmek için demedim vrm ve soğutucuları kötü olan bir model ileride yüksletme yapacağın zaman seni zorlar falan dediler. Isınma problemi yaşayabilirmişim daha iyi bir önerisi olan var mı? Bütçeyi biraz daha arttırabilirim.Yani
Yani anakart fena değil de max 1 1,5k düşersin b650 m r veya b650m k mk uyguna düşerse onu alirsin
4k rahat oynarsınız ben 4070 ti super ile arada tv'de 4k oynuyorum fps sayacına bakmaya gerek bile duymuyorum, 9070 xt saf güçte daha güçlü her oyunu 4k ultra oynarsınız.Öncelikle herkese iyi günler ve şimdiden teşekkürler.
ANAKART: ASUS B850M-K
EKRAN KARTI: ASUS 9070 XT
RAM: VİPER VENOM 16GB 6000MHZ CL30
PSU: RAİJİNTEK LİTE 850W
KASA: LİAN Lİ V100R MİNİ
SSD: WD BLUE SN51000 1TB
İŞLEMCİ:?
SOĞUTUCU:?
Şu ana kadar aldıklarım bunlar, geriye işlemci ve soğutucu kaldı. Aslında b580 belki 9060 ucuz yollu bir sistem toplarım diye düşünürken işler buraya kadar geldi.İşlemciyi 7500f olarak düşünüyordum ama 9070 xt sonrası kararsız kaldım. Yaşım 34 genellikle hikayeli oyunlar oynarım. Rekabetçi tarafta da belki cs falan olabilir ama onda da bu yaştan sonra bir iddiam yok. Ekran kartında bu kadar açılmam bütçemi biraz kısıtladı açıkçası.Hikayeli oyunlar çok daha öncelikli benim için ve 7500f işimi görür mü yoksa başka bir öneriniz var mı? Bir diğer soru işaretim de bu sistem 4k için biraz hayal olur mu? Monitörüm yok onu da hanım hediye edecek onunla da ilgili önerilerinizi beklerim. İlla 4k olsun gibi bir derdim yok akıcı olsun 2k olsun ona da okeyim. Hangi şekilde daha makul olur, fikirlerinizi beklemekteyim. Uzun zamandır bu işlerden uzağım yanlış bir şeyim varsa düzeltin lütfen, tekrardan teşekkürler.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Anakartla ilgili fikriniz var mı?4k rahat oynarsınız ben 4070 ti super ile arada tv'de 4k oynuyorum fps sayacına bakmaya gerek bile duymuyorum, 9070 xt saf güçte daha güçlü her oyunu 4k ultra oynarsınız.