🔥İndirim MSI Mpg X870e Edge Tı Wıfı Am5 15.889 TL Amazon(9 Taksit)

Geçmek değil. Hocam yeni sistem kurmaya calisiyorumda bende 15bine Rog B850-E almıştım o yüzden bunu görünce tüh dedimde benimki güç beslemesi vs daha fazlaymış içim rahatladi
900 lira farkla bu anakart fersah fersah daha iyi. ai'yla yazışarak kendini kandırabilirsin ama anakart almak için bu konuya girenleri yanlış yönlendirme.
 
900 lira farkla bu anakart fersah fersah daha iyi. ai'yla yazışarak kendini kandırabilirsin ama anakart almak için bu konuya girenleri yanlış yönlendirmeyonelndir
Yönlendirme yapmadimki klavye erkeği öyle muhabbetine anakartımın adını bile göstermeyecek fotoğraf attım. Arkadaş soruncada adını söyledim sadece
 
15 e b850 anakart almış masallah
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bildiginiz bir kupon var mı amazonda elektronikte gecerli yoksa siparis geccem
 
Alıntıyı görüntülebayiliyorum bu yapay zekaya hep beni destekliyor bu anakarti görünce tüh demiştim
X870 Edge Ti aldim, B850-E gecmemekle hata mi ettim yazilirsa bu sefer Edge Ti ovmeye baslar :):)!bu yapay zekalar cok cakal.

Isin diger tarafi B850-E eger stabil calisiyorsa guzel mobo, bu anakart da guzel kullaniyorum, ssd slot veriyolu paylasimi haric.. Ayni fiyatta olsalar ben de arada kalirdim. Ikisi de basarili. 9800x3d ile iyi anlasmaya devam edecekler mi zaman icinde gorecegiz. B850-A da 9800x3d cpu yakan duydum ama B850-E ya da Edge Ti da simdilik duymadim.

Alsinda VRM, faz vs. onem veriyoruz ama piyasadaki X3D cpularin eskisi gibi yuksek overclock potansiyelleri yok. Ilerde durum degisir mi, cpularin guc gereksimimleri artar mi gorecegiz.
 
X870 Edge Ti aldim, B850-E gecmemekle hata mi ettim yazilirsa bu sefer Edge Ti ovmeye baslar :):)!bu yapay zekalar cok cakal.

Isin diger tarafi B850-E eger stabil calisiyorsa guzel mobo, bu anakart da guzel kullaniyorum, ssd slot veriyolu paylasimi haric.. Ayni fiyatta olsalar ben de arada kalirdim. Ikisi de basarili. 9800x3d ile iyi anlasmaya devam edecekler mi zaman icinde gorecegiz. B850-A da 9800x3d cpu yakan duydum ama B850-E ya da Edge Ti da simdilik duymadim.

Alsinda VRM, faz vs. onem veriyoruz ama piyasadaki X3D cpularin eskisi gibi yuksek overclock potansiyelleri yok. Ilerde durum degisir mi, cpularin guc gereksimimleri artar mi gorecegiz.
Evet hocam konudan bağımsız hep seni destekliyor. Sahte bir dopamin sağlıyorlar.
Anakart konusundada orta seviyeler 11-12 falandı işte bende Asus cashback veriyor 14 e gelsin hevesim olsun diye aldım birde beslemesine baktım hiçbir özelliğini araştırmadım. Ama Asus beni tokatladı hiçbir şekilde form gonderemiyorum :) çok denedim saldım artık o şekilde 15 e gelmiş oldu
 
B850 ile x870e mi kiyaslaniyor arkadaşlar yapmayın:)
 
Evet hocam konudan bağımsız hep seni destekliyor. Sahte bir dopamin sağlıyorlar.
Anakart konusundada orta seviyeler 11-12 falandı işte bende Asus cashback veriyor 14 e gelsin hevesim olsun diye aldım birde beslemesine baktım hiçbir özelliğini araştırmadım. Ama Asus beni tokatladı hiçbir şekilde form gonderemiyorum :) çok denedim saldım artık o şekilde 15 e gelmiş oldu
Asus destege yazsaydiniz keske, deadline gecmediyse yazin bence.
 
 
B850 ile x870e mi kiyaslaniyor arkadaşlar yapmayın:)
AMDde durumlar karisik. Intel olsaydi baska bakardim ama B850-E de guzel mobo, Edge Tidaki veriyolu paylasimina gore daha mantikli yapilmis. Edge Ti da M2ye ssd (970 Evo Plus) taktigimda 1.7/1.7 hiza dusuyor eger USB4 kapatmazsam, M4de 3.5/2.2. M2de Usb4 kapatilirsa 3.5/3.5. M1 slotta 4TB 990 Pro var. B850-E de pci-e slotu x16dan x8e dusuruyor, mevcut gpular bantgenisligini tam kullanamadigi icin simdilik sorun edilecek durum degil.

Ilk boot suresi 14-15sn kadar, win welcome ekranina ulasma suresi. B850-E bu konuda nasil bilmiyorum ama AMD mobolarin boot suresi eski Intel DDR4 sistemime gore daha uzun geldi.
 
X870E ile gidip de B850 çip kıyaslanıyor resmen birisi çift çipsetten oluşuyor ve bu sayede ne kadar ssd taksan da pcie x16 hattında bir kayıp olmuyor(x16 ile x8 arasındaki şuanlık farkın %1-2 arasında olduğunu biliyorum) diğerininde ona göre bir artısı yok ama buna rağmen b850 daha iyi olduğu iddia ediliyor neymiş güç beslemesi daha iyiymiş neye göre kime göre nasıl bir besleme ihtiyacı duyacak sanki ilçenin elektrik ihtiyacını karşılayacak. Hemde fersah fersah daha iyimiş vay beee çok da iyi olmasın üzülür sonrasında x870e
 
Sipariş geçtim pişman olmam umarım. Normalde tuf b850 btf modele indirim bekliyordum ama birtürlü düzgün sitelere gelmedi. Incehesapta 12k ya düstuydu ama taksitle faize biniyordu. Of hayat
 
Geri
Top