Akvaryum Kasa Onerisi Psusuz

sloxyisbabobro

80+ Bronze
Katılım
21 Mayıs 2026
Mesajlar
503
Reaksiyon skoru
118
Max 4k civarları felan bir kasa ariyorum daha uyguna varsa oda olur hava akışı güzel olsun psusuz alacağım çünkü Pauli olan modellerin osusu iyi olmuyor pek renk tercihim siyah
 
Max 4k civarları felan bir kasa ariyorum daha uyguna varsa oda olur hava akışı güzel olsun psusuz alacağım çünkü Pauli olan modellerin osusu iyi olmuyor pek renk tercihim siyah
Hocam ATX mi mATX mi istiyorsun akvaryum mu normal klasik kasa mı? GPU uzunluğun ve soğutucu yüksekliğin nedir hiç bir bilgi vermemişsin.
 
Hocam ATX mi mATX mi istiyorsun akvaryum mu normal klasik kasa mı? GPU uzunluğun ve soğutucu yüksekliğin nedir hiç bir bilgi vermemişsin.
Pardon hocam okukdayim unutmuşum ATX bir kasa ariyorum gpu uzunluğunu tam bilmiyorum 9070xt 34cm fln di heralde o civarlarda akvaryum demişim zaten
 
Pardon hocam okukdayim unutmuşum ATX bir kasa ariyorum gpu uzunluğunu tam bilmiyorum 9070xt 34cm fln di heralde o civarlarda akvaryum demişim zaten
Soğutucu da bilmiyorum şuan daha toplama aşamasına tam gecemedim para ayarlıyorum fiyatları öğreniyim alicam insallah bu yaz biyerden haber bekliyorum
 
ikinci el bak hocam sıfır değil
Niye hocam 4kya güzel kasa yokmu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam sizi gördüğüme sevindim ama şu assagiya doğru bir eğim varya kasalarda onu pek sevmiyorum akvaryum olmasada düz biseyde olur ama hava akışı felan iyi olsun sıkıntı cikarmasin yeter
 
Niye hocam 4kya güzel kasa yokmu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam sizi gördüğüme sevindim ama şu assagiya doğru bir eğim varya kasalarda onu pek sevmiyorum akvaryum olmasada düz biseyde olur ama hava akışı felan iyi olsun sıkıntı cikarmasin yeter

Teşekkürler :D galiba bu tam istediğin gibi olur.
 
Max 4k civarları felan bir kasa ariyorum daha uyguna varsa oda olur hava akışı güzel olsun psusuz alacağım çünkü Pauli olan modellerin osusu iyi olmuyor pek renk tercihim siyah
Zoko game in game dream kasalara bakabilirsin bende bu kasayı düşünüyorum
 
Max 4k civarları felan bir kasa ariyorum daha uyguna varsa oda olur hava akışı güzel olsun psusuz alacağım çünkü Pauli olan modellerin osusu iyi olmuyor pek renk tercihim siyah
 
Geri
Top