Öneri 9060xt V 9070xt V 4070s V 5060 Tı

Bence işlemciyi, anakartı, ekran kartını değiştir
İşlemci:Intel 12400f veya 14400F veya 14700KF (bu kadar bütçen varsa mantıklı olur)
Anakart:Ne beğenirsen
Ekran kartı:Intel arc b580
(Sonrasında ddr5 ram'e geçiş yaparsın)
b580'in 14700kf ile alakayı kes. adam 9060xt diyor en düşük sen b580 öneriyosun
 
Burada 5060ti 16gb dan yana ben fikrimi kullanırım.
hocam fena aradayım bende, şöyle ki kafamda 9070xt var bir yandan ama bunu alırsam hem psu hem işlemci değiştirmek zorunda kalacağım. Bir yandan da 5060ti vs 9060xt var ikisi arasındayım. muhtemelen 5060 veya 9060 alırsam ram'i de 32 ye çıkaracağım.
 
Merhabalar hocalarım, belirli bir sistemim var ve bu sistemde GPU upgrade'i yapacağım. Fakat öneriye ihtiyacım var, kafamda başlıkta bulunan 3 GPU var.

9060XT 16GB 22K
9070XT 33K
4070S 35K-40K

Her yerde 9060'ın F/P olduğu ile alakalı feedback'ler var ve bu yüzden onu alacağım gibi duruyor, sizce arada bulunan 10-15k ya değer mi? Veya 2. el piyasasına girip risk almaya değer mi?

Güncel sistem:
RX5500XT
R5 5600X
16GB RAM
B450MS2H
650W PSU
9070xt yi o psu ve işlemci ile zor , 2k monitörün varsa belki , 4070S ye o kadar para verilmez , 9070xt ye o kadar para değer ama minimum kaliteli bir 750w şart.
 
9070xt yi o psu ve işlemci ile zor , 2k monitörün varsa belki , 4070S ye o kadar para verilmez , 9070xt ye o kadar para değer ama minimum kaliteli bir 750w şart.
bende öyle düşünüyorum zaten hocam. 4070s nvidia bazlı olduğu için abez pahalı, 9070xt için psu ve işlemci upgrade gerekli. Bu yüzden 9060xt veyahut 5060ti gibi gözüküyor.
 
bende öyle düşünüyorum zaten hocam. 4070s nvidia bazlı olduğu için abez pahalı, 9070xt için psu ve işlemci upgrade gerekli. Bu yüzden 9060xt veyahut 5060ti gibi gözüküyor.
4070S nvidia bazlı olduğu için pahalı değil sen nasıl o fiyata 4070S buldun onuda anlamadım 4070 Ti Super falan var o paralara umarım sıfır fiyatına bakmıyorsundur. 9060XT alın
 
Kullanmıyom şahsen.
Bence 30K fiyatına denk gelirse rtx 5070 mantıklı olabilir
İşlemcisi max 5070'i kaldırır
Bir de işin "Frame generation" tarafı var
Hocam 5070 bişey demedim üsteki mesajınıza dedim am4 iyi bir platform ve 5600x de iyi bir işlemci niye ölü olan diğer bir sokete geçsinki 14.nesile ultraları deseydiniz anlayacağım yani direk 14.nesil mantıksız ve b580 daha iyi şeyler alabilecek parası b580 mantıksız
 
Hocam 5070 bişey demedim üsteki mesajınıza dedim am4 iyi bir platform ve 5600x de iyi bir işlemci niye ölü olan diğer bir sokete geçsinki 14.nesile ultraları deseydiniz anlayacağım yani direk 14.nesil mantıksız ve b580 daha iyi şeyler alabilecek parası b580 mantıksız
O seri aynı zamanda ddr5 desteklediği için demiştim ayrıca b580 driver güncellemeleriyle baya iyi hale geldi 4x Frame generation'da var
Sonrasında ddr5'e geçmek için iyi bir seçenek(Az Para Varsa)
Tabi 5070 de bir seçenek
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,454
Mesajlar
11,077,447
Üyeler
198,139
Son üye
Woxified
Geri
Top