ayranli_tuz
80+ Gold
- Katılım
- 1 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 5,330
- Reaksiyon skoru
- 2,086
sabah yeni geleni oto güncelleme indirmiş diye driver sorunu yaşamıştım dik monitör kullandığım için
ddu ile silip 26.5.2 versiyonuna geri döndüm
sabah adrenalin çalışıyordu şu an forza horizon 6 girmek istedim ve bu uyarıyı verdi
daha sonra adrenalini açayım dedim sürüm kontrol etmek için o da bu uyarıyı verdi
napmalıyım
@TaHao @SalimBdk
26.6.2 ve windows el ele verelim kullanıcıları bezdirelim demiş windowsun gözümün önünde driverı gözdüğüne şahit oldum
ddu ile silip 26.5.2 versiyonuna geri döndüm
sabah adrenalin çalışıyordu şu an forza horizon 6 girmek istedim ve bu uyarıyı verdi
daha sonra adrenalini açayım dedim sürüm kontrol etmek için o da bu uyarıyı verdi
napmalıyım
@TaHao @SalimBdk
26.6.2 ve windows el ele verelim kullanıcıları bezdirelim demiş windowsun gözümün önünde driverı gözdüğüne şahit oldum
Son düzenleme: