Asus Rog Strıx Xg27acdms Vs Asus Rog Strıx Xg27aqwmg Vs Gıgabyte Mo27q28g

Katılım
18 Aralık 2024
Mesajlar
19
Reaksiyon skoru
1
Bütçe
30000
ASUS ROG STRIX XG27ACDMS
ASUS ROG STRIX XG27AQWMG
GIGABYTE MO27Q28G
Bu üç monitörden birini almayı düşünüyorum ama hangisi karar veremedim amazondan 9 taksit alacağım XG27AQWMG yi amazon satmıyor ama diğerlerini amazon satıyor o yüzden onlara daha sıcak bakıyorum sizce hangisini almalıyım genelde akşamları oturuyorum bilgisayara 3-4 saat, pazar günü de bu süre 10 saat falan olabiliyor. Siz ne önerirsiniz.
 
woled=gray banding
qd-oled=renkler mor

ayrıca ikisindede 27 qhd de metinler bozuk
 
XG27AQDMGR almanı tavsiye ederim direkt. WOLED Ve gen2 en az sorun bildirilen model kendisi bende kullanıyorum 3-4 aydır.
 
Memnun musun peki woledler de gri çizgiler olabiliyor diyolardı sanki yaşadın öı hiç veya doğru mudur bu bilgi.
şöyle ki tek bir gri renk tonunda bunu yaşadım fakat kalıcı olanı asla yaşamadım. genelde woled paneller o bahsettiğim ton gri'de piksek ışığını azalttığı için öyle oluyor ama kalıcı asla yaşamadım dediğim gibi. sabaha kadar ekran açık bıraktığım da oldu veya neo yakınlık sensörüyle otomatik kapanıp otomatik piksel temizlediği de oldu bana msın demedi. hatta dediğim ton herhangi bir film + medya + oyun bunlarda asla olmuyor sadece windows 11 de ayarlar kısmında oluytor ama dibine girip baktığımda belli oluyor o yüzdfen al gitsin :D bir şey olmaz merak etme en aızndan asus rog serisine oled monitörlerinde 3 yıl boyunca piksel yanığı garantisi veriyor birebir değişim olarak hemde.
 
şöyle ki tek bir gri renk tonunda bunu yaşadım fakat kalıcı olanı asla yaşamadım. genelde woled paneller o bahsettiğim ton gri'de piksek ışığını azalttığı için öyle oluyor ama kalıcı asla yaşamadım dediğim gibi. sabaha kadar ekran açık bıraktığım da oldu veya neo yakınlık sensörüyle otomatik kapanıp otomatik piksel temizlediği de oldu bana msın demedi. hatta dediğim ton herhangi bir film + medya + oyun bunlarda asla olmuyor sadece windows 11 de ayarlar kısmında oluytor ama dibine girip baktığımda belli oluyor o yüzdfen al gitsin :D bir şey olmaz merak etme en aızndan asus rog serisine oled monitörlerinde 3 yıl boyunca piksel yanığı garantisi veriyor birebir değişim olarak hemde.
Son sorum qd-oled hakkında ne düşünüyorsun neden qd-oled değil de Woled tercih ettin.
 
Tandem Oled şu an en güncel teknoloji tek dezavantajı gri tonlarda banding olabiliyor ama asus yeni çıkardığı firmware'de bunu çok aza düşürmüş. gigabyte tarafında böyle bir update henüz gelmedi. Qd oled'de fena değil ama o tarafta mor renkler can sıkıyor ayrıca kullandığım model bazında olabilir (samsung g60sd) arka panel aşırı ısınıyordu özellikle yazın fanla soğutmak zorunda kalıyordum. tandem oled'de böyle bir sorunla karşılaşmadım ortam sıcaklığı 30 derece iken panelin arkası gayet iyi,

her 2 paneli de deneyimlemiş biri olarak söylüyorum. tercihim tandem oled olurdu.
 
Tandem Oled şu an en güncel teknoloji tek dezavantajı gri tonlarda banding olabiliyor ama asus yeni çıkardığı firmware'de bunu çok aza düşürmüş. gigabyte tarafında böyle bir update henüz gelmedi. Qd oled'de fena değil ama o tarafta mor renkler can sıkıyor ayrıca kullandığım model bazında olabilir (samsung g60sd) arka panel aşırı ısınıyordu özellikle yazın fanla soğutmak zorunda kalıyordum. tandem oled'de böyle bir sorunla karşılaşmadım ortam sıcaklığı 30 derece iken panelin arkası gayet iyi,

her 2 paneli de deneyimlemiş biri olarak söylüyorum. tercihim tandem oled olurdu.

GIGABYTE MO27Q28G tercih ediyorum o zaman sence nasıldır. Amazonda 27500₺ 9 taksit iyi gibi.

 
Son sorum qd-oled hakkında ne düşünüyorsun neden qd-oled değil de Woled tercih ettin.
qd oled'de dışarıdan odada güneş gören yasnıyan veya ışık yapan başka bir cisim olunca qd oled de çok piksel bozulması oluyor. ama woled + true black glossy panelde müthiş hiç bozulma vs. olmuyor bana mısın demiyor. çok derin ve güzel siyahlar cart curt
 
qd oled'de dışarıdan odada güneş gören yasnıyan veya ışık yapan başka bir cisim olunca qd oled de çok piksel bozulması oluyor. ama woled + true black glossy panelde müthiş hiç bozulma vs. olmuyor bana mısın demiyor. çok derin ve güzel siyahlar cart curt
gigabayte ı aldım ya bakalım yarın gelecek deneyimlicem bakalım nasılmış
 
gigabayte ı aldım ya bakalım yarın gelecek deneyimlicem bakalım nasılmış
Geçmiş olsun. Alan 3 arkadaşımda çok pişman birisi aldıktan 12 13 gün sonra mı ne 4-5k zararına satmak zorunda kalmıştı.
 
Geri
Top