Vatan İndirimi 5060 Sistem Alınır, mı 37000 TL

Fiyatlar konusunda çok bilgim yok ama ddr5 olduğu için bana uygun gibi geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fiyatlar konusunda çok bilgim yok ama ddr5 olduğu için bana uygun gibi geldi.
 
3-4 bin daha koyup 2. elde rtx 5060 ti 16 gb li verisyonunu alabilirsin - 8gb ekran kartlı modeller işe yaramıyor hiç girmene gerek yok o topa
 
Soğutucusuz ramle almak mantıklı olmaz bence
 
Hocam aynısı 1000 lira fark ve cl46 yerine cl36 ramle itopyada satılıyor zaten. Yani aşırı bi fark yok 5070li olan cok uygun, butce arttirabilirsen kaçırma ama 5060li olanın çokta bi havası yok
 
2. El fiyatları zaten sıfır gibi (bütçe 40.000)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


O kadar önemli mi o
40 bin bandına 5060 ti 16 gb li ikinci el sistemlere yönel yada bütceyi büyüt 8gb alırsan yakın gelecekte pişman olucaksın
 
Hocam aynısı 1000 lira fark ve cl46 yerine cl36 ramle itopyada satılıyor zaten. Yani aşırı bi fark yok 5070li olan cok uygun, butce arttirabilirsen kaçırma ama 5060li olanın çokta bi havası yok
Nasıl ya link atarmisin Cl 36 olanının
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İyi gibi fiyat bence
Bilmiyorum bazıları iyi değil diyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

40 bin bandına 5060 ti 16 gb li ikinci el sistemlere yönel yada bütceyi büyüt 8gb alırsan yakın gelecekte pişman olucaksın
Reis şöyle diyim sana
Şuanki ekran kartı R7 240
5060 a geçmek efsane bişey bizim için
 
Nasıl ya link atarmisin Cl 36 olanının
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bilmiyorum bazıları iyi değil diyor
Butun parça modellerj neredeyse ayni. Bi markalari farkli, vatandaşının markalari daha iyi olsa da onda cl46 ram var, bunda cl36. Yani bas başa. Öyle ekstra bi indirimleri fiyati yok ama 5070 olanın şuanda başka satıcısı yok. Hepsinin stoklari bitik vatan disinda
 
Nasıl ya link atarmisin Cl 36 olanının
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bilmiyorum bazıları iyi değil diyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Reis şöyle diyim sana
Şuanki ekran kartı R7 240
5060 a geçmek efsane bişey bizim için
biliyorum ama şöyle düşün araba 250 ye kadar basabiliyo ama senin vitesinde 4. viteste tükeniyo
8gb vram işte tam olarak bu oluyo
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top