Bugün aracın lastiğine demir girdi ve lastikciye gittim. Yama yaptıracağım. Bilenler bilir yama denilen şey daha düne kadar 200 300tl bişeydi parann önemi kalmadı hadi 400-500 tl olsun.
Lastiği çıkardı ve büyük demir girmiş delik büyük o yüzden daha büyük yama takacağız. Tamam yap o zaman YAMA bu ne kadar olabilir 20 30 tl plastik parca. En ucuz yamaya 500 TL alan bir lastikci işlem sonu borcum ne dedim 1000 TL dedi.
Yamaya 1000 tl mi istiyorsun dedim cevabı büyük yama taktım kücükler 500tl dedi. Ayak üstü carpmaya calısıyor 20 senedir bu sektörün içindeyim adam 20tl lik parca için 500tl fark istiyor ve bön bön bakıp inanmamı bekliyor.
Kardeş sen kücük yama için yaptığından farklı işlem yaptın mı dedim hayır o zaman 500tl niye fazla istiyorsun bu yama diğerinden 20-30tl fazla onun farkını istersin hadi 600tl de tamam derim diyorum yok bunu elle bu çok farklı diğerinden daha büyük kalın cart curt boş konusuyor.
Bu konularda bişey yaptıracaksam önceden her zaman fiyat alırım bu sefer zaten yama yani her zaman uygun fix fiyatı olan bir işlem diye sorma gereği duymadım ve anında düdüklemeye calıstılar. 500tl sine sokayım her hareketi her kuruşu hesaplamak zorundayız biraz dalgın olalım herkes bişey saplama derdinde.
15 20 dk konustum adamla bana dediği senin lastiğin sıfır 14 15bin lira yok araban hız arabası daha kaliteli yapılmalı cart curt adam secıyor cakal. 500tl için dükkanını denettiresim var o kadar köylü kurnazı gibi takılıyorlar. Akıl verin ne yapayım salayım mı yoksa başka insanlara da aynı muammeleyi ceker diye üzerine mi düşeyim.
Lastiği çıkardı ve büyük demir girmiş delik büyük o yüzden daha büyük yama takacağız. Tamam yap o zaman YAMA bu ne kadar olabilir 20 30 tl plastik parca. En ucuz yamaya 500 TL alan bir lastikci işlem sonu borcum ne dedim 1000 TL dedi.
Yamaya 1000 tl mi istiyorsun dedim cevabı büyük yama taktım kücükler 500tl dedi. Ayak üstü carpmaya calısıyor 20 senedir bu sektörün içindeyim adam 20tl lik parca için 500tl fark istiyor ve bön bön bakıp inanmamı bekliyor.
Kardeş sen kücük yama için yaptığından farklı işlem yaptın mı dedim hayır o zaman 500tl niye fazla istiyorsun bu yama diğerinden 20-30tl fazla onun farkını istersin hadi 600tl de tamam derim diyorum yok bunu elle bu çok farklı diğerinden daha büyük kalın cart curt boş konusuyor.
Bu konularda bişey yaptıracaksam önceden her zaman fiyat alırım bu sefer zaten yama yani her zaman uygun fix fiyatı olan bir işlem diye sorma gereği duymadım ve anında düdüklemeye calıstılar. 500tl sine sokayım her hareketi her kuruşu hesaplamak zorundayız biraz dalgın olalım herkes bişey saplama derdinde.
15 20 dk konustum adamla bana dediği senin lastiğin sıfır 14 15bin lira yok araban hız arabası daha kaliteli yapılmalı cart curt adam secıyor cakal. 500tl için dükkanını denettiresim var o kadar köylü kurnazı gibi takılıyorlar. Akıl verin ne yapayım salayım mı yoksa başka insanlara da aynı muammeleyi ceker diye üzerine mi düşeyim.