Miraç Sağır
80+
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 174
- Reaksiyon skoru
- 78
O ne yeniyo muöyle bir diyorki sanarsın AMD Phenom II X6 kullanacak
O ne yeniyo muöyle bir diyorki sanarsın AMD Phenom II X6 kullanacak
Eskiler biliri ilk işlemcim di benim 6 çekirdekli 45nm 95w değerine sahipO ne yeniyo mu
Bende 9800x3d var, simdilik iyi anlasiyorlar.Bu anakart için para çıkaranlar zaten işlemci içinde çıkarıyor yani düşük seviyeli bir işlemci seçmiyorlar her bir şeyin alıcısı olur ama ben buna para vermem açıkçası 3k daha verip gigabyte x870e aero x3d alırım.
benim 386dxEskiler biliri ilk işlemcim di benim 6 çekirdekli 45nm 95w değerine sahip
Hocam sizin yaş benimde ötesinde sizin hatta sanırsam 1 ayağınız çukurda.Bende 9800x3d var, simdilik iyi anlasiyorlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
benim 386dx(Commodore64u saymazsak) pentium 1ler 2ler 3 ler ve AMDyle tanismam Athlon64le oldu (iyi cpuydu, zamanin Intelinden iyiydi)
Hocam sizin yaş benimde ötesinde sizin hatta sanırsam 1 ayağınız çukurda.