56k Ya 9070 XT Alır Mısın?

Ben 0 kablo sistem seviyorum. Nadir alternatifim bu kart ama tek Tedarikçi tek satıcı. Napayım ben mi eğileyim, o mu eğilsin? Ben de eğilmedim.
Mesele eğilmek değilki sizin preminyum zevklerinize preminyum model preminyum fiyat sövülcek bir durum yok serbest piyasa isteyen istediği ürünü istediği fiyata satar alıp almamak bizim elimizde ama sövmek bomboş iş hatta da forumda ben çok sövdüm birazda siz sövün konusu açmak daha boş.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Cw Bi tarafa aptalca seçilmiş rengi bir tarafa malesef..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tamam o zaman ben gerçekten kime sövdüğüm söylerim ama içerde bana bakacaksın 🤣 başka bir şekilde edinemiyoruz knkam
Anlıyorum .
 
Mesele eğilmek değilki sizin preminyum zevklerinize preminyum model preminyum fiyat sövülcek bir durum yok serbest piyasa isteyen istediği ürünü istediği fiyata satar alıp almamak bizim elimizde ama sövmek bomboş iş hatta da forumda ben çok sövdüm birazda siz sövün konusu açmak daha boş.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Anlıyorum .
Aç sana o zaman gümrüğü niye son kullanıcıya kapatıyorsun? Biz neden sadece bir iki kişiye para kazandırıyoruz. Sen getir senden alayım. Hediyeye bile müşavir tutuyoruz. Saçmalamaya devam etme bence.
 
Geri
Top