Ducktape
80+
- Katılım
- 24 Mart 2026
- Mesajlar
- 209
- Reaksiyon skoru
- 122
Mesele eğilmek değilki sizin preminyum zevklerinize preminyum model preminyum fiyat sövülcek bir durum yok serbest piyasa isteyen istediği ürünü istediği fiyata satar alıp almamak bizim elimizde ama sövmek bomboş iş hatta da forumda ben çok sövdüm birazda siz sövün konusu açmak daha boş.Ben 0 kablo sistem seviyorum. Nadir alternatifim bu kart ama tek Tedarikçi tek satıcı. Napayım ben mi eğileyim, o mu eğilsin? Ben de eğilmedim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Anlıyorum .Cw Bi tarafa aptalca seçilmiş rengi bir tarafa malesef..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Tamam o zaman ben gerçekten kime sövdüğüm söylerim ama içerde bana bakacaksınbaşka bir şekilde edinemiyoruz knkam