5800x3d 10. Yıl Versiyon Satışta! (Kazık Fiyat)

10. Yıl olmasının vasfı ne kutu üstündeki yazı veya içinden bişeymi çıkıyorki :D açıkçası AM4 için 10k üstü işlemci almanın bile ne kadar mantıklı olduğunu sorgularım. Ölü platform olmasa bile artık eskimeye başladı. Hala bir çok AM4 işlemcisi işini yerine getirebiliyor.
bende max 10k bandını hakettgini dusunuyorum 22k satmaları bile imkansız bence
 
bende max 10k bandını hakettgini dusunuyorum 22k satmaları bile imkansız bence
Ya kişisel tercih. Birisi ben 5080 vs. Takıcam ama am4 platformu takılıcam derse istek değilde gerek oluyor. Tabi kim ister böle bişi emin değilim :D Ama dediğim gibi ölmekte olan bi platform. Tahmini 2028 de AM6 platformunu bile görebiliriz. Leaklemeye başlamışlardı. Yani ondan dolayı bu saatten sonra ben pek yatırım tavsiyesi olarak önermezdim. R5 5600x vs yeteri kadar görevini yapıp AM4 platformunu taşıyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,701
Mesajlar
11,079,987
Üyeler
198,180
Son üye
rtmr
Geri
Top