S25 mi S26 mı Almalıyım?

ben bu telefonun boyutunu beğeniyorum bence o kadar da küçük değil sadece youtube yada dizi falan izlerken küçük geliyor. video izlemek pek zevkli değil.
pil konusunda bence gayet iyi
benim kullanımım şu şekilde. kötü diyenler kaç saat sot arıyorlar bilmiyorum
Alıntıyı görüntüle

dipnot: ben bu telefonu şubat 2025 yılında aldım. pil eskimesi vs katarsak bence çok iyi
Hocam halihazırda yanımda sürekli tabletimi taşıdığım için bir şeyler izleme konusunda çok da ihtiyaç duymam gibi ama keşke 25+ eski fiyatına inse de onu alsam.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: ghnn
Ayrıca pil performansı da gayet iyiymiş ben daha kötü beklemiştim açıkçası.
 
Geri
Top