Taksit mi yaptın?yav arkadaş bu adresi kullan diyor oradan ileriye gitmiyor web sitesinde böyle bir sorun yaşayan var mı benden başka adres seçtikten sonra ilerlemiyor
İyi mi kötü mü bilemedikElmacik adana da ve firma dükkanı kapatti![]()
Stok bittiği için öyle bir hataya düşüyor.Taksit mi yaptın?
evet taksiti seçtikten sonra böyle oluyorTaksit mi yaptın?
tüh çökecek bizim paralaraElmacik adana da ve firma dükkanı kapatti![]()
Eğer birden fazla kartınız varsa veya kartınız kayıtlı değilse taksit seçme ekranına girdiğinizde öyle oluyor. Taksit yapmak istediğiniz kartı varsayılan ödeme olarak girin hocamadrese gönderilemiyor değil kanka bu adresi kullan diyorum ilerlemiyor ekran sürekli adres ekranında kalıyor
Knk stok bittigi an adres hatası alırsınyav arkadaş bu adresi kullan diyor oradan ileriye gitmiyor web sitesinde böyle bir sorun yaşayan var mı benden başka adres seçtikten sonra ilerlemiyor
Valla en son kapalıydı , siteleri halen kapalı oradan da satışı vardı . Google da açık gösteriyorsa belki yollarlartüh çökecek bizim paralara
ya maksat aksiyon almak bu fiyat hatası urunlerdeValla en son kapalıydı , siteleri halen kapalı oradan da satışı vardı . Google da açık gösteriyorsa belki yollarlar
5700X3D'mi Elmacik'tan almistim da Amazon olsa da gelmiyor zaten.satıcı elmacıktı gelme şansı yok