🔥İndirim Xfx Mercury RX 9070 XT Beyaz 38.871₺

Beyler 1080p 240Hz monitörle ve 7800x3D işlemciyle 9060xt mi almalıyım yoksa 9070xt mi?
 
1080p için 9060xt hayli hayli yeter fakat bütçen varsa 9070xt al geç.
Eyw hocam teşekkür ederim. Bakıcam çıkarsa alırım çıkmazsada alır geçerim o zaman.
 

En tepe model 9070 XT'lerden biri. Nitro, Taichi ile aynı segment, üstüne de beyaz. Bu fiyat bandında alınabilir. Normalde 45K civarı fiyatı var.
Şöyle güzel bir kart yapıp neden gidip 3x8 pin koyarsınki insanlar almasın diyemi 16 pin koysana bilader
 
Bide oc versiyonuymuş buhar odasıda oluyo bunda galiba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Karta çirkin diyenleri eşrefle kiniyorum :))
bu arada 370wattda takılmasına ragmen soğutmada cok basarili. Alanlara hayırlı olsun.
Gemi gibi kart hayırlı olsun
 
3d yazıcıdan ham çıkmış, boyamayı unutmuşlar gibi bi tasarım. Nitro nerdee bu nerde. Esefle kınıyorum:)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,023
Mesajlar
11,083,449
Üyeler
198,227
Son üye
Yunus24
Geri
Top