İşlemciyi stres testine sok VRM çok zorlanmıyorsa anakart kalabilir.9800x3d
Gigabyte b650m k rev 1.1
3080 ti
2x16gb 6000 mhz 36 cl ram
bu sistemde 5080 e geçmeyi düşünüyorum
arkadaşlarım 5070 ti al diyor, bazısı anakartını yükselt diyolar, anakartı yükseltmek gerekli mi bilemedim
düşüncelerinizi bekliyorum
Ekran kartı olarak paran varsa 5080 güzel kart ama daha ekonomik olarak 5070Ti alsan da çok büyük kaybın olmaz cebinden de az para çıkar.