🔥İndirim Gigabyte 27" Mo27u2 4k OLED Peşin Fiyatına 3-6-9 Taksit 33.315 ₺

QD Oled teknolojisi üretilirken 1000 dönüm tarlasına devlet el koymuş gibi
 
Oledler bayadır düşüyor. Yurtdışına göre çok pahalıydı. Şimdi bir bakayım dedim yurtdışı fiyatına baya yakın hale gelmiş bu model özelinde. Yanık manık muhabbetlerinden dolayı hiç ısınamadım şu oledlere ben ipsden devam. Güzel miniled denk gelirse onu alırım belki
Miniled'in oyuna bir katkısı yok yine eski tip va/ips panel kullanıyor miniledler.
 
Bunun 32 inch olenı var amazonda 36k 9 taksit ben onu aldım gayet güzel bir monitör herkese tavsiye ederim.
 
Bunun 32 inch olenı var amazonda 36k 9 taksit ben onu aldım gayet güzel bir monitör herkese tavsiye ederim.

32" olanı bir önceki nesil hocam.
Bu model 4. nesil.
Daha geliştirilmiş ve uzun ömürlü olan üst versiyonu.
 
geçenki indirimde almıştım 2k ipsten gecmistim o kadar da fark görememistim siyahlar dışında siyahlar gercekten siyah ipsde griymis resmen. temizligi bana da zor geldi yalan yok izler yayiliyor kolay temizlenmiyor hassas cihaz morluk konusunda ise ışık vurursa özellikle güneş biraz morluk oluyordu. ağırlıklı olarak forza bf de denedim 4k çözünürlüğe çıkmama rağmen çokta bir fark göremedim daha iyiydi evet ama o wow dedirtmedi iade ettim belki benim gözler sıkıntılıdır bilemedim
 
Ulen 34k dip fiyat diye iki gün önce aldım yine mi düşmüş
 
Bu bilgiye nereden ulaştınız? Kendi sitesinde bile böyle bir bilgi yok?


Aşağıdaki tabloyu inceleyebilirsiniz hocam :)

QD-OLED-panels-infographic-April-2026.webp
 
Hayırlı olsun kral onu alsaydım bunu alsaydım diye diye keyfini çıkaramazsın fp olarak bu daha iyi tabi ama güzel monitör almışsın keyfine bak.
aynen usta nerdeyse fiyat farkı 2 kat o yüzden değmezdi bence ama güzel memnunum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,071
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top