Yanlis Fiyatlandirma Sonrasi Kargoya Verilen Urunun İptali

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Katılım
13 Haziran 2023
Mesajlar
29
Reaksiyon skoru
14
Merhabalar.

Arkadasimla gecen gun Akakce uzerinde gezerken bir urunun fiyatinin yanlis girilmis oldugunu farkettik. Satici bir 0'i eksik yazmisti yani 30k yazmasi gereken yerde 3k yazmisti. O an sansimizi deneyip urunun siparisini verdik ve urunun stogu bitti. Biz muhtemelen iptal olur vb. diye dusunup goygoy yaparken bir kac saat sonra urun onaylandi. Aradan gecen bir kac saat sonra da siparis durumu "Kurye bekleniyor" durumuna dustu. Hatta biz kuryeye de verilmez diye dusunurken ertesi gun kuryeye verildi ve bize kargo firmasindan da tarafiniza kargo verilmistir diyerek kargo takip bilgisi paylasildi. Biz de kargonun gelmesini bekledik. Bahsi gecen urun ertesi gun ilceye ulasti. Dagitima cikmadi ve biz de dedik ki herhalde ertesi gun dagitima cikar. Lakin dagitima cikmak yerine gonderici geri gonderim talimati olusturmus ve kargo sirketi de dagitima cikarmak yerine iadeye koymus urunu. Biz de subeye gittik bu sabah ve kargoyu istedik lakin kargo subesi bu urunun iade oldugunu ve bize veremeyecegini soyledi. Biz de tesekkur edip ciktik. Saticiyla da iletisime gecmeye calistik ama herhangi bir yanit alamadik. Siparis onaylanip urun kargoya verildikten sonra ve de kargo kapimin dibine gelmisken saticinin cayip kargodan iade talimati vermesi garip geldi. Boyle bir haklari var mi yok mu bilmedigim ve de hukuktan pek anlamadigimdan dolayi yapay zekaya sordum ve bana boyle bir haklari oldugu ama sonucta fatura kesip kuryeye elleriyle teslim etmesinden dolayi bir umut THH'ye basvurmamizi soyledi. Basina boyle bir olay gelen var mi ya da bilgisi olan arkadaslar beni aydinlatabilir mi? Cok tesekkur ederim simdiden. ^^
 
Merhabalar.

Arkadasimla gecen gun Akakce uzerinde gezerken bir urunun fiyatinin yanlis girilmis oldugunu farkettik. Satici bir 0'i eksik yazmisti yani 30k yazmasi gereken yerde 3k yazmisti. O an sansimizi deneyip urunun siparisini verdik ve urunun stogu bitti. Biz muhtemelen iptal olur vb. diye dusunup goygoy yaparken bir kac saat sonra urun onaylandi. Aradan gecen bir kac saat sonra da siparis durumu "Kurye bekleniyor" durumuna dustu. Hatta biz kuryeye de verilmez diye dusunurken ertesi gun kuryeye verildi ve bize kargo firmasindan da tarafiniza kargo verilmistir diyerek kargo takip bilgisi paylasildi. Biz de kargonun gelmesini bekledik. Bahsi gecen urun ertesi gun ilceye ulasti. Dagitima cikmadi ve biz de dedik ki herhalde ertesi gun dagitima cikar. Lakin dagitima cikmak yerine gonderici geri gonderim talimati olusturmus ve kargo sirketi de dagitima cikarmak yerine iadeye koymus urunu. Biz de subeye gittik bu sabah ve kargoyu istedik lakin kargo subesi bu urunun iade oldugunu ve bize veremeyecegini soyledi. Biz de tesekkur edip ciktik. Saticiyla da iletisime gecmeye calistik ama herhangi bir yanit alamadik. Siparis onaylanip urun kargoya verildikten sonra ve de kargo kapimin dibine gelmisken saticinin cayip kargodan iade talimati vermesi garip geldi. Boyle bir haklari var mi yok mu bilmedigim ve de hukuktan pek anlamadigimdan dolayi yapay zekaya sordum ve bana boyle bir haklari oldugu ama sonucta fatura kesip kuryeye elleriyle teslim etmesinden dolayi bir umut THH'ye basvurmamizi soyledi. Basina boyle bir olay gelen var mi ya da bilgisi olan arkadaslar beni aydinlatabilir mi? Cok tesekkur ederim simdiden. ^^
Evet böyle şeyler yaşanıyor yapabileceğiniz bir şey yok THH vs denemek dışında.
 
Siz, yanlışlık olduğunu tahmin ederek 30k 'lık ürünü 3k'ya alırken şansınızı denemişsiniz. Satıcı da bunu fark edip haklı olarak ürünü geri çekmiş. Pazaryerlerinde bu tarz geri çekme işlemleri oluyor. Sistem otomatik kargo işlemini başlattığı için. Sizin de söylediğiniz gibi yanlışlık yapılabiliyor ve geri dönülebiliyor doğal olarak. Thh'den bir şey çıkmaz. Çokça örneği var. İsterseniz alırken denediğiniz gibi tekrar şansınızı deneyin :)
 
Siz, yanlışlık olduğunu tahmin ederek 30k 'lık ürünü 3k'ya alırken şansınızı denemişsiniz. Satıcı da bunu fark edip haklı olarak ürünü geri çekmiş. Pazaryerlerinde bu tarz geri çekme işlemleri oluyor. Sistem otomatik kargo işlemini başlattığı için. Sizin de söylediğiniz gibi yanlışlık yapılabiliyor ve geri dönülebiliyor doğal olarak. Thh'den bir şey çıkmaz. Çokça örneği var. İsterseniz alırken denediğiniz gibi tekrar şansınızı deneyin :)
Hocam evet sistem otomatik onayliyor lakin kargoyu da kendi elleriyle teslim etmis olmasi zaten dusundurttu bizi. THH'ye basvuru yaptik bir kac ay sonra guncellerim burayi tekrar :D fikrinizi almak istedim sadece
 
Hocam evet sistem otomatik onayliyor lakin kargoyu da kendi elleriyle teslim etmis olmasi zaten dusundurttu bizi. THH'ye basvuru yaptik bir kac ay sonra guncellerim burayi tekrar :D fikrinizi almak istedim sadece
Şubeye vardığı an siz gidip alsaydınız acaba sonuç değişir miydi ben şuan da orada kaldım :D. Alabilseydim telefon numarasını falan her şeyi kapardım geri de vermezdim mesela. Ama dağıtıma çıkmadığına göre demekki yolda olduğu süre zarfında bence iptal edilmişte olabilir.
 
İnsanların hatasını kara cevirmeye calısın iyi iyi gün gelir senin hatanıda biri sana saplamaya çalışır.
Bu hatalar çok olmaya başladı her hafta milleti dolandırıyor bu firmalar ekstresi kesilenin parası 30 gün sonra yatıyor. Çok avukatlık yapacaksan hata yapanı değil para ödeyip parasıyla mağdur olanı savun.
 
bir şey çıkmaz thhden bir sıfır yanlış yazıldığı barizse
 
Bu hatalar çok olmaya başladı her hafta milleti dolandırıyor bu firmalar ekstresi kesilenin parası 30 gün sonra yatıyor. Çok avukatlık yapacaksan hata yapanı değil para ödeyip parasıyla mağdur olanı savun.
Yüzlerce satıcı var köyde yaşamıyorsun.
Forum indirim kovaladığı icin hic ilgilenmediği üründe bile fiyat değişikliğine hemen bakıyorlar o yüzden size cok geliyor.
Parayı ödeyip parasıyla mağdur olanda yok.
Dolandırıcı da yok dün mü doğdunuz kafanızdan bisey uydurup konusuyonuz.

Adamlar ne senin parana erisebiliyor ne paranı işletiyor. Hesap kesim tarihi seninle banka arasında. Bos muhabbet yapmissin
 
İnsanların hatasını kara cevirmeye calısın iyi iyi gün gelir senin hatanıda biri sana saplamaya çalışır.
yediginiz 2 kurusa bile goz diken firmalarin avukatligini yapacaginiza yabancilarin 2 kurusa aldigi urunleri neden 1 ay gece gunduz demeden calisan iscimiz yemese icmese bile neden alamiyor diye dusunun biraz. ahlak bekciligi yapmanin luzumu yok urun zaten onaylanmayip ya da onaylandigi halde kargoya verilmeseydi firma hakli olurdu ne sesimiz cikardi allah askina?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bir şey çıkmaz thhden bir sıfır yanlış yazıldığı barizse
Saticiyla simdi gorustuk yalan dolan sekilde "baslikta yazmamis ama hurda parca satisimiz vardi o yuzden size hurda urun yollanacakti bu yuzden kargoyu geri cektik" dediler. 2 satir altinda da outlet teshir urun dedi. anlayamadim hicbisey inan :D
 
yediginiz 2 kurusa bile goz diken firmalarin avukatligini yapacaginiza yabancilarin 2 kurusa aldigi urunleri neden 1 ay gece gunduz demeden calisan iscimiz yemese icmese bile neden alamiyor diye dusunun biraz. ahlak bekciligi yapmanin luzumu yok urun zaten onaylanmayip ya da onaylandigi halde kargoya verilmeseydi firma hakli olurdu ne sesimiz cikardi allah askina?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Saticiyla simdi gorustuk yalan dolan sekilde "baslikta yazmamis ama hurda parca satisimiz vardi o yuzden size hurda urun yollanacakti bu yuzden kargoyu geri cektik" dediler. 2 satir altinda da outlet teshir urun dedi. anlayamadim hicbisey inan :D
Ne anlatıyon kanka sen komedi misin dkskdkskdkwkf.

Ahlak bekciligi yapmiyorum şerefi haysiyeti olan olayı anlayıp coktan konuyu bitirir. Üzerine anca böyle böcekler düşer.
Kargolanma sürecleri de otomatik isliyor satan paketleyen kargolayan hepsi aynı kişi falan mı dusunuyon. Dümdüz edepsizliği savunuyonuz az delikanlı olun insan olun.
 
1782491194054.webp
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top