The10thDoctor
80+
- Katılım
- 13 Haziran 2023
- Mesajlar
- 29
- Reaksiyon skoru
- 14
Merhabalar.
Arkadasimla gecen gun Akakce uzerinde gezerken bir urunun fiyatinin yanlis girilmis oldugunu farkettik. Satici bir 0'i eksik yazmisti yani 30k yazmasi gereken yerde 3k yazmisti. O an sansimizi deneyip urunun siparisini verdik ve urunun stogu bitti. Biz muhtemelen iptal olur vb. diye dusunup goygoy yaparken bir kac saat sonra urun onaylandi. Aradan gecen bir kac saat sonra da siparis durumu "Kurye bekleniyor" durumuna dustu. Hatta biz kuryeye de verilmez diye dusunurken ertesi gun kuryeye verildi ve bize kargo firmasindan da tarafiniza kargo verilmistir diyerek kargo takip bilgisi paylasildi. Biz de kargonun gelmesini bekledik. Bahsi gecen urun ertesi gun ilceye ulasti. Dagitima cikmadi ve biz de dedik ki herhalde ertesi gun dagitima cikar. Lakin dagitima cikmak yerine gonderici geri gonderim talimati olusturmus ve kargo sirketi de dagitima cikarmak yerine iadeye koymus urunu. Biz de subeye gittik bu sabah ve kargoyu istedik lakin kargo subesi bu urunun iade oldugunu ve bize veremeyecegini soyledi. Biz de tesekkur edip ciktik. Saticiyla da iletisime gecmeye calistik ama herhangi bir yanit alamadik. Siparis onaylanip urun kargoya verildikten sonra ve de kargo kapimin dibine gelmisken saticinin cayip kargodan iade talimati vermesi garip geldi. Boyle bir haklari var mi yok mu bilmedigim ve de hukuktan pek anlamadigimdan dolayi yapay zekaya sordum ve bana boyle bir haklari oldugu ama sonucta fatura kesip kuryeye elleriyle teslim etmesinden dolayi bir umut THH'ye basvurmamizi soyledi. Basina boyle bir olay gelen var mi ya da bilgisi olan arkadaslar beni aydinlatabilir mi? Cok tesekkur ederim simdiden. ^^
Arkadasimla gecen gun Akakce uzerinde gezerken bir urunun fiyatinin yanlis girilmis oldugunu farkettik. Satici bir 0'i eksik yazmisti yani 30k yazmasi gereken yerde 3k yazmisti. O an sansimizi deneyip urunun siparisini verdik ve urunun stogu bitti. Biz muhtemelen iptal olur vb. diye dusunup goygoy yaparken bir kac saat sonra urun onaylandi. Aradan gecen bir kac saat sonra da siparis durumu "Kurye bekleniyor" durumuna dustu. Hatta biz kuryeye de verilmez diye dusunurken ertesi gun kuryeye verildi ve bize kargo firmasindan da tarafiniza kargo verilmistir diyerek kargo takip bilgisi paylasildi. Biz de kargonun gelmesini bekledik. Bahsi gecen urun ertesi gun ilceye ulasti. Dagitima cikmadi ve biz de dedik ki herhalde ertesi gun dagitima cikar. Lakin dagitima cikmak yerine gonderici geri gonderim talimati olusturmus ve kargo sirketi de dagitima cikarmak yerine iadeye koymus urunu. Biz de subeye gittik bu sabah ve kargoyu istedik lakin kargo subesi bu urunun iade oldugunu ve bize veremeyecegini soyledi. Biz de tesekkur edip ciktik. Saticiyla da iletisime gecmeye calistik ama herhangi bir yanit alamadik. Siparis onaylanip urun kargoya verildikten sonra ve de kargo kapimin dibine gelmisken saticinin cayip kargodan iade talimati vermesi garip geldi. Boyle bir haklari var mi yok mu bilmedigim ve de hukuktan pek anlamadigimdan dolayi yapay zekaya sordum ve bana boyle bir haklari oldugu ama sonucta fatura kesip kuryeye elleriyle teslim etmesinden dolayi bir umut THH'ye basvurmamizi soyledi. Basina boyle bir olay gelen var mi ya da bilgisi olan arkadaslar beni aydinlatabilir mi? Cok tesekkur ederim simdiden. ^^