Yardım İkinci El Elden Satılan Telefonun 1 Gün Sonra İade Etmek İstenilmesi

Aynı şey düşünüyorum hocam.
Editte yazdığımı görmediysen gör diye tekrar yazıyorum, es geçme. Yanında bir tanıdığın varsa video ya da ses kaydı alsın, adam sıkıntı çıkarırsa elinde bir şey bulunsun.
 
Edemez hocam ondan yana sıkıntı yok istediği harala güreleyi çıkarsın ben kendi rızam ile iade almadığım sürece hiçkimse bana zorla iade edemez, ben sadece iade almazsam hukuki olarak bir sorun olur mu onu sormak için konu açtım malum saçma sapan bir telefon için uğraşmak istemem açıkçası.
Hukuki süreç başlatırmı orasını alıcı bilir havale yaparken açıklama falan yazdı mı ? Birde senin yerinde olsaydım mal benden çıktı bir sorun varsa telefoncuya götür derdim.
 
Editte yazdığımı görmediysen gör diye tekrar yazıyorum, es geçme. Yanında bir tanıdığın varsa video ya da ses kaydı alsın, adam sıkıntı çıkarırsa elinde bir şey bulunsun.
Yanımda bir tanıdığım yok arkadaşlar dükkanda bakalım 7.30 da geleceğim dedi hala ses yok arıyorum açmıyor.
 
sırf şu sebepten telefonumu hepsiburada eskiyi getire verdim. aynı paraya sattım hem de alıcı dırdırı çekmedim
 
Hukuki süreç başlatırmı orasını alıcı bilir havale yaparken açıklama falan yazdı mı ? Birde senin yerinde olsaydım mal benden çıktı bir sorun varsa telefoncuya götür derdim.
Ürünün ücretini açıklama yazmadan attı pazarlık yapmaya çalıştı ben olmaz diyince kalan 1000 TL'yi açıklama yazarak attı.
 
Yanımda bir tanıdığım yok arkadaşlar dükkanda bakalım 7.30 da geleceğim dedi hala ses yok arıyorum açmıyor.
Açmasın daha iyi :D 8.30'a kadar bekledim gelmedin abi diye bahane atarsın en kötü.
 
Açmasın daha iyi :D 8.30'a kadar bekledim gelmedin abi diye bahane atarsın en kötü.
En küçük çiziğe şeye takılan biriyim eğer OIS sesinden başka bir ses çıkıyor olsaydı bundan haberim olmama şansı %0, ya telefonu beğenmedi bahane uydurdu ya da kendisi düşürdü bir şeye hasar verdi o ses gelmeye başladı. Ki şöyle bir şey var telefonun içinde şıkır şıkır edecek bir şey düşürse bile olacağını düşünmüyorum OIS sesi bence büyük ihtimalle.
 
En küçük çiziğe şeye takılan biriyim eğer OIS sesinden başka bir ses çıkıyor olsaydı bundan haberim olmama şansı %0, ya telefonu beğenmedi bahane uydurdu ya da kendisi düşürdü bir şeye hasar verdi o ses gelmeye başladı. Ki şöyle bir şey var telefonun içinde şıkır şıkır edecek bir şey düşürse bile olacağını düşünmüyorum OIS sesi bence büyük ihtimalle.
düşürerek de olcak bişey değil ki. 17 var bende kılıfsız ekran koruyucusuz kaç kere taklalar attı sert zeminde sekti ekranda çizik bile yok hala.
 
En küçük çiziğe şeye takılan biriyim eğer OIS sesinden başka bir ses çıkıyor olsaydı bundan haberim olmama şansı %0, ya telefonu beğenmedi bahane uydurdu ya da kendisi düşürdü bir şeye hasar verdi o ses gelmeye başladı. Ki şöyle bir şey var telefonun içinde şıkır şıkır edecek bir şey düşürse bile olacağını düşünmüyorum OIS sesi bence büyük ihtimalle.
Düşürme ya da vurma kaynaklı bir sıkıntı olabilir çünkü bahsettiğimiz şey mekanik ve manyetik bir parça. iPhone SE kullandığım zamanlar telefonu çok düşüre düşüre ve vura vura ben de bozmuştum o sensörünü.
 
düşürerek de olcak bişey değil ki. 17 var bende kılıfsız ekran koruyucusuz kaç kere taklalar attı sert zeminde sekti ekranda çizik bile yok hala.
Evet hocam bende ona anlam veremiyorum işte öyle bir ses mümkün değil yani bu kadar yeni bir cihazda.
 
Ürünün ücretini açıklama yazmadan attı pazarlık yapmaya çalıştı ben olmaz diyince kalan 1000 TL'yi açıklama yazarak attı.
Tamam dava açsın sen telefonunu al o da 1000 tlsini alsın :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1000 tlden önce attığı para bana borcu vardı diye kendini savunursun
 
Düşürme ya da vurma kaynaklı bir sıkıntı olabilir çünkü bahsettiğimiz şey mekanik ve manyetik bir parça. iPhone SE kullandığım zamanlar telefonu çok düşüre düşüre ve vura vura ben de bozmuştum o sensörünü.
Hocam cihaz 17 Pro Max 1 günde o sensörü 1 düşürmeyle bozacağını düşünmüyorum. Kendisi zaten telefonlardan anlamadığı belli, telefonun toplama olmadığı argümanlarını sunuyorum yok artık her şeyini yapıyorlar yok her şeyini gizliyorlar diye saçma sapan cahilce üste çıkmaya çalıştı.
 
Git dön ararsa da bekledim gelmedin seni mi bekleyeceğim de sal uğraşılmaz bozuk değilse ki bilinçli bi kullanıcıya benziyosun gerek yok.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,174
Mesajlar
11,085,047
Üyeler
198,254
Son üye
eko62
   
Geri
Top