İnceleme Ön İnceleme: Havit H2015 Pro (O Meşhur Kulaklık)

Merhabalar arkadaşlar,

Dün Vatan Bilgisayar'dan Havit Gamenote H2015 Pro kablosuz oyuncu kulaklığını satın aldım. Kulaklık kafamda kesinlikle sıkma yapmadı ve çekim mesafesi de gayet iyiydi. Sesi çok yüksekti, hatta sesini kısmak zorunda kalıyordum. CS2 gibi FPS oyunlarında uzak mesafedeki ayak seslerini duyabiliyordum; ancak yakınımdaki bir oyuncu zıpladığında onun sesini alamadım. Yakın mesafe seslerinde sorun yaşadım.

Daha sonra mağazaya gidip rica ederek ürünü iade ettim. Ürünün yazılımını hiç kurmamıştım. Ancak sonradan forumlarda okuduğuma göre mikrofon tuşuna iki kez basınca stereo ve special mod arasında geçiş yapılıyormuş. Acaba ben hangi modu kullanıyordum? Yaşadığım sorun bundan kaynaklanıyor olabilir miydi?

Bu ürünü kullanan arkadaşlar varsa, CS2'de benzer bir sorun yaşayan oldu mu? Özellikle yakın mesafe seslerini duymada problem yaşayan var mı? Şimdiden teşekkür ederim. Belki ürünü tekrar satın alabilirim.

Bir de takıldığım başka bir konu var. Sadece dongle takılıyken sürekli ışığının yanıp söndüğünü fark ettim. Kulaklık bağlı olmasa bile ışık yanıp sönmeye devam ediyor. Bu durum bir sorun yaratır mı? Dongle'a zarar verir mi, ısınmaya neden olur mu ya da farklı bir probleme yol açar mı?

Şimdiden teşekkür ederim.
Bu markanın başka kulaklığını kullanıyorum dediğin dongle olayı 1.5 senedir kullanıyorum ve ışığı yanıyor yani ısınma vb bişey olmaz merak etme.Kulaklıktaki tuşa çift tıklayıkca 7.1 ,stereo arası geçiş benim fuxi h7 de aynı olay büyük ihtimalle 7.1 de kullanmışsındır.7.1 de zaten ses kasması zor oluyor bu tarz kulaklıklarda stereo kullanmak çok daha iyi.Bende kulaklığı dün gece sipariş verdim cs2 için bakalım.
 
Bu markanın başka kulaklığını kullanıyorum dediğin dongle olayı 1.5 senedir kullanıyorum ve ışığı yanıyor yani ısınma vb bişey olmaz merak etme.Kulaklıktaki tuşa çift tıklayıkca 7.1 ,stereo arası geçiş benim fuxi h7 de aynı olay büyük ihtimalle 7.1 de kullanmışsındır.7.1 de zaten ses kasması zor oluyor bu tarz kulaklıklarda stereo kullanmak çok daha iyi.Bende kulaklığı dün gece sipariş verdim cs2 için bakalım.
lütfen cs2 denermisim tekrar alicam belki
 
Merhabalar arkadaşlar,

Dün Vatan Bilgisayar'dan Havit Gamenote H2015 Pro kablosuz oyuncu kulaklığını satın aldım. Kulaklık kafamda kesinlikle sıkma yapmadı ve çekim mesafesi de gayet iyiydi. Sesi çok yüksekti, hatta sesini kısmak zorunda kalıyordum. CS2 gibi FPS oyunlarında uzak mesafedeki ayak seslerini duyabiliyordum; ancak yakınımdaki bir oyuncu zıpladığında onun sesini alamadım. Yakın mesafe seslerinde sorun yaşadım.

Daha sonra mağazaya gidip rica ederek ürünü iade ettim. Ürünün yazılımını hiç kurmamıştım. Ancak sonradan forumlarda okuduğuma göre mikrofon tuşuna iki kez basınca stereo ve special mod arasında geçiş yapılıyormuş. Acaba ben hangi modu kullanıyordum? Yaşadığım sorun bundan kaynaklanıyor olabilir miydi?

Bu ürünü kullanan arkadaşlar varsa, CS2'de benzer bir sorun yaşayan oldu mu? Özellikle yakın mesafe seslerini duymada problem yaşayan var mı? Şimdiden teşekkür ederim. Belki ürünü tekrar satın alabilirim.

Bir de takıldığım başka bir konu var. Sadece dongle takılıyken sürekli ışığının yanıp söndüğünü fark ettim. Kulaklık bağlı olmasa bile ışık yanıp sönmeye devam ediyor. Bu durum bir sorun yaratır mı? Dongle'a zarar verir mi, ısınmaya neden olur mu ya da farklı bir probleme yol açar mı?

Şimdiden teşekkür ederim.
Stereo mod ve Special Mod arasında geçiş yaptım ve denedim. Special Modda daha çok boş bir alandaymışsın gibi bir ses kalitesi veriyor sesler yankılı geliyor. Stereo mod ise bildiğimiz kulaklık modu.

Oyun içindeki ses kalitesi muhabbetini ise Dolby kullanıyordum, Dolby kullanmayı bırakıp Windows Sonic ve ses geliştirmelerini kullanarak çözdüm. Şimdi kulaklık istediğim ses kalitesinde sesler vermeye başladı. Kulaklıktan memnunum, kablosuz kulaklık rahatlığına hala alışamadım sanki kablo varmış gibi takılıyorum 😅
 
Stereo mod ve Special Mod arasında geçiş yaptım ve denedim. Special Modda daha çok boş bir alandaymışsın gibi bir ses kalitesi veriyor sesler yankılı geliyor. Stereo mod ise bildiğimiz kulaklık modu.

Oyun içindeki ses kalitesi muhabbetini ise Dolby kullanıyordum, Dolby kullanmayı bırakıp Windows Sonic ve ses geliştirmelerini kullanarak çözdüm. Şimdi kulaklık istediğim ses kalitesinde sesler vermeye başladı. Kulaklıktan memnunum, kablosuz kulaklık rahatlığına hala alışamadım sanki kablo varmış gibi takılıyorum 😅
Yaptığın ayarları paylaşırmısın şimdi kullandığın ayarlar ile cs2 veya valorant en çok cs2 önemli benim için yakın mesafe ayak sesleri aliyonmu reis Teşekkürler şimdiden
 
Stereo mod ve Special Mod arasında geçiş yaptım ve denedim. Special Modda daha çok boş bir alandaymışsın gibi bir ses kalitesi veriyor sesler yankılı geliyor. Stereo mod ise bildiğimiz kulaklık modu.

Oyun içindeki ses kalitesi muhabbetini ise Dolby kullanıyordum, Dolby kullanmayı bırakıp Windows Sonic ve ses geliştirmelerini kullanarak çözdüm. Şimdi kulaklık istediğim ses kalitesinde sesler vermeye başladı. Kulaklıktan memnunum, kablosuz kulaklık rahatlığına hala alışamadım sanki kablo varmış gibi takılıyorum 😅
Special mode dediğimiz sanal 7.1 ve tüm kulaklıklarda öyle hyperx cloud 3s de de öyle boşluktaymışssın gibi geliyordu😀
 
Stereo mod ve Special Mod arasında geçiş yaptım ve denedim. Special Modda daha çok boş bir alandaymışsın gibi bir ses kalitesi veriyor sesler yankılı geliyor. Stereo mod ise bildiğimiz kulaklık modu.

Oyun içindeki ses kalitesi muhabbetini ise Dolby kullanıyordum, Dolby kullanmayı bırakıp Windows Sonic ve ses geliştirmelerini kullanarak çözdüm. Şimdi kulaklık istediğim ses kalitesinde sesler vermeye başladı. Kulaklıktan memnunum, kablosuz kulaklık rahatlığına hala alışamadım sanki kablo varmış gibi takılıyorum 😅
Ayarları lütfen atarmısın cs2 de yakın mesafe sesleri nasil
 
Evet, oyunlardaki ayak sesi problemini kendimce çözümlediğimi düşünüyorum. Oyunda atış sesleri daha fazla ama ayak sesleri daha azdı ve daha basık bir ses vardı. Çözüm için aşağıdaki adımları takip edip deneyebilirsiniz;

ADIM 1:
1782585981960.webp

Bu ekrana gelin.

ADIM 2:
1782586113791.webp


Kulaklığımızı seçtikten sonra üzerine gelip mouse ile sağ tık yapıp özellikleri açıyoruz.

ADIM 3:
1782586176100.webp


Girdiğimiz özellikler penceresinde "Geliştirmeler" sekmesine tıklıyoruz.

ADIM 4:
1782586270279.webp


"Tüm geliştirmeleri devre dışı bırak" diyip altındaki "Ses Yüksekliği Eşitleme" kısmını aktif ediyoruz.

ADIM 5:
1782586336146.webp


Buradan ayarlara giriyoruz.

ADIM 6:
1782586374762.webp


Bu kısımı "Kısa" olarak çekiyoruz. Ardından tamam diyip çıkıyoruz.

SON OLARAK TÜM İŞLEMLERİMİZİ KAYDETMEK İÇİN "UYGULA" DİYORUZ.

(NOT: Benim şikayetim bu şekilde düzeldi, düzelmeme durumunda işlemleri tekrar başa dönüp eski haline getirebilirsiniz.)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Evet, oyunlardaki ayak sesi problemini kendimce çözümlediğimi düşünüyorum. Oyunda atış sesleri daha fazla ama ayak sesleri daha azdı ve daha basık bir ses vardı. Çözüm için aşağıdaki adımları takip edip deneyebilirsiniz;

ADIM 1:
1782585981960.webp

Bu ekrana gelin.

ADIM 2:
1782586113791.webp


Kulaklığımızı seçtikten sonra üzerine gelip mouse ile sağ tık yapıp özellikleri açıyoruz.

ADIM 3:
1782586176100.webp


Girdiğimiz özellikler penceresinde "Geliştirmeler" sekmesine tıklıyoruz.

ADIM 4:
1782586270279.webp


"Tüm geliştirmeleri devre dışı bırak" diyip altındaki "Ses Yüksekliği Eşitleme" kısmını aktif ediyoruz.

ADIM 5:
1782586336146.webp


Buradan ayarlara giriyoruz.

ADIM 6:
1782586374762.webp


Bu kısımı "Kısa" olarak çekiyoruz. Ardından tamam diyip çıkıyoruz.

SON OLARAK TÜM İŞLEMLERİMİZİ KAYDETMEK İÇİN "UYGULA" DİYORUZ.

(NOT: Benim şikayetim bu şekilde düzeldi, düzelmeme durumunda işlemleri tekrar başa dönüp eski haline getirebilirsiniz.)

@furkansamsun1903

 
Evet, oyunlardaki ayak sesi problemini kendimce çözümlediğimi düşünüyorum. Oyunda atış sesleri daha fazla ama ayak sesleri daha azdı ve daha basık bir ses vardı. Çözüm için aşağıdaki adımları takip edip deneyebilirsiniz;

ADIM 1:
Alıntıyı görüntüle
Bu ekrana gelin.

ADIM 2:
Alıntıyı görüntüle

Kulaklığımızı seçtikten sonra üzerine gelip mouse ile sağ tık yapıp özellikleri açıyoruz.

ADIM 3:
Alıntıyı görüntüle


Girdiğimiz özellikler penceresinde "Geliştirmeler" sekmesine tıklıyoruz.

ADIM 4:
Alıntıyı görüntüle

"Tüm geliştirmeleri devre dışı bırak" diyip altındaki "Ses Yüksekliği Eşitleme" kısmını aktif ediyoruz.

ADIM 5:
Alıntıyı görüntüle

Buradan ayarlara giriyoruz.

ADIM 6:
Alıntıyı görüntüle

Bu kısımı "Kısa" olarak çekiyoruz. Ardından tamam diyip çıkıyoruz.

SON OLARAK TÜM İŞLEMLERİMİZİ KAYDETMEK İÇİN "UYGULA" DİYORUZ.

(NOT: Benim şikayetim bu şekilde düzeldi, düzelmeme durumunda işlemleri tekrar başa dönüp eski haline getirebilirsiniz.)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



@furkansamsun1903

Şimdi cs2 de veya valoda yakın mesafe ayak sesini kasa biliyonmu biri youtube tizler çok yüksek kafa yoruyor demiş ve uygulamasını kurdunmu
 
Evet, oyunlardaki ayak sesi problemini kendimce çözümlediğimi düşünüyorum. Oyunda atış sesleri daha fazla ama ayak sesleri daha azdı ve daha basık bir ses vardı. Çözüm için aşağıdaki adımları takip edip deneyebilirsiniz;

ADIM 1:
Alıntıyı görüntüle
Bu ekrana gelin.

ADIM 2:
Alıntıyı görüntüle

Kulaklığımızı seçtikten sonra üzerine gelip mouse ile sağ tık yapıp özellikleri açıyoruz.

ADIM 3:
Alıntıyı görüntüle


Girdiğimiz özellikler penceresinde "Geliştirmeler" sekmesine tıklıyoruz.

ADIM 4:
Alıntıyı görüntüle

"Tüm geliştirmeleri devre dışı bırak" diyip altındaki "Ses Yüksekliği Eşitleme" kısmını aktif ediyoruz.

ADIM 5:
Alıntıyı görüntüle

Buradan ayarlara giriyoruz.

ADIM 6:
Alıntıyı görüntüle

Bu kısımı "Kısa" olarak çekiyoruz. Ardından tamam diyip çıkıyoruz.

SON OLARAK TÜM İŞLEMLERİMİZİ KAYDETMEK İÇİN "UYGULA" DİYORUZ.

(NOT: Benim şikayetim bu şekilde düzeldi, düzelmeme durumunda işlemleri tekrar başa dönüp eski haline getirebilirsiniz.)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



@furkansamsun1903

bende bunlar gözükmüyor windows 10 mu windows 11 mi elimdeki kulaklık bakayım deneyim dedim ve bu ayarlar cs2 veya valorant yakın mesafe sesi alabildinmi biri youtube tizler çok yüksek kafayı şişiriyor dedi ve uygulaması hiç kurdunmu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,071
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top