❌İndirim Bitti! Klassegear Ürünler 1 TL

az önce amazondan mail gelmiş 4-5 tane ayrı sipariş vermiştim 1 tanesi için 200 tl hediye kuponu tanımlamışlar, diğerleri içni gelir mi ne olur bilmem, bilginize
 
1 TL lik ürünleri iptal olan hesaplara 200 TL hediye bakiyesi tanımlamışlar bir kontrol edin isterseniz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1782596506133.webp

gorsel bana ait degil
 
Bu arkadaşlara bu şımarıklıklarının bir sonucu olduğunu göstermek gerekiyor. 1 tl fiyat hatası degıl. amazon zaten her yıl 1 tl kampanyası yapıyor. bu ahlaksızlar 1 tl kampanyası yapıyoruz ayagına deli gibi trafik ve sipariş alıp, amazonu marka bilnirliği için kullanıp sonrada hepsine iptali çaktı geçti.

Ben direkt tüketici hakem heyetine verecem. bu güne kadar fiyat hatalarına insandır olur dedim geçtim. Fakat burada ciddi bir artniyet var. Bir de dalga geçer gibi siparişlerimde en ucuz olanı gönderip diğerlerini iptal etmişler. 200 tl yi alıp bir taraflarına ... Gelen ürünleri de çoluk çocuğa dağıtırım
 
Son düzenleme:
200 TL vermişler. Diğer iptallere niye vermedin Amazon ayıp ama :D
 
Bu arkadaşlara bu şımarıklıklarının bir sonucu olduğunu göstermek gerekiyor. 1 tl fiyat hatası degıl. amazon zaten her yıl 1 tl kampanyası yapıyor. bu ahlaksızlar 1 tl kampanyası yapıyoruz ayagına deli gibi trafik ve sipariş alıp, amazonu marka bilnirliği için kullanıp sonrada hepsine iptali çaktı geçti.

Ben direkt tüketici hakem heyetine verecem. bu güne kadar fiyat hatalarına insandır olur dedim geçtim. Fakat burada ciddi bir artniyet var. Bir de dalga geçer gibi siparişlerimde en ucuz olanı gönderip diğerlerini iptal etmişler. 200 tl yi alıp bir taraflarına ... Gelen ürünleri de çoluk çocuğa dağıtırım
bundan öncekilere insan hatasıdır dedin sorun etmedin fakat burada 1 TL'ye satılınca isteyerek mi satmışlardır dedin hocam
 
Bu arkadaşlara bu şımarıklıklarının bir sonucu olduğunu göstermek gerekiyor. 1 tl fiyat hatası degıl. amazon zaten her yıl 1 tl kampanyası yapıyor. bu ahlaksızlar 1 tl kampanyası yapıyoruz ayagına deli gibi trafik ve sipariş alıp, amazonu marka bilnirliği için kullanıp sonrada hepsine iptali çaktı geçti.

Ben direkt tüketici hakem heyetine verecem. bu güne kadar fiyat hatalarına insandır olur dedim geçtim. Fakat burada ciddi bir artniyet var. Bir de dalga geçer gibi siparişlerimde en ucuz olanı gönderip diğerlerini iptal etmişler. 200 tl yi alıp bir taraflarına ... Gelen ürünleri de çoluk çocuğa dağıtırım
Helal olsun kardeşim rahat ol arkanda değilim
 
bundan öncekilere insan hatasıdır dedin sorun etmedin fakat burada 1 TL'ye satılınca isteyerek mi satmışlardır dedin hocam
1300 tllik bir ürünü 130 TL'ye koyarsa burda bir hata vardır 0 tlyi yazmamış der geceriz yahu adam 1 tl yazmış tek üründe degil tek tek tum urunlerı stoga girdiler 1 tlden
 
1 TL lik ürünleri iptal olan hesaplara 200 TL hediye bakiyesi tanımlamışlar bir kontrol edin isterseniz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
gorsel bana ait degil
Bana da verilmemiş müşteri hizmetlerine yazınca mı veriyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

az önce amazondan mail gelmiş 4-5 tane ayrı sipariş vermiştim 1 tanesi için 200 tl hediye kuponu tanımlamışlar, diğerleri içni gelir mi ne olur bilmem, bilginize
Gelen maili gönderebilirmisiniz ekran resmini
 
Son düzenleme:
Bu arkadaşlara bu şımarıklıklarının bir sonucu olduğunu göstermek gerekiyor. 1 tl fiyat hatası degıl. amazon zaten her yıl 1 tl kampanyası yapıyor. bu ahlaksızlar 1 tl kampanyası yapıyoruz ayagına deli gibi trafik ve sipariş alıp, amazonu marka bilnirliği için kullanıp sonrada hepsine iptali çaktı geçti.

Ben direkt tüketici hakem heyetine verecem. bu güne kadar fiyat hatalarına insandır olur dedim geçtim. Fakat burada ciddi bir artniyet var. Bir de dalga geçer gibi siparişlerimde en ucuz olanı gönderip diğerlerini iptal etmişler. 200 tl yi alıp bir taraflarına ... Gelen ürünleri de çoluk çocuğa dağıtırım
haber kanallarını çağırıp bi de basın açıklaması yap
 
Geri
Top