Perfectshot06
Moderatör
- Katılım
- 4 Ocak 2021
- Mesajlar
- 24,422
- Reaksiyon skoru
- 17,093
Seri no istediler. Durum kısmında yazan CD ile başlayan galiba.Servisle konuşacağım bakalım ne diyecekler.
Seri no istediler. Durum kısmında yazan CD ile başlayan galiba.Servisle konuşacağım bakalım ne diyecekler.
Merhaba TV ile alakalı bir dönüş oldu mu?55 inç olan geldi ama hayal kırıklığı maalesef
hocam bence bu seriyi sattıkları müşterilerini teker teker arayıp bilgi verip işlem yapmaları lazım. herkes buraya girip bunu fark etmeyebilir. hepsiburada da falan yorum yazanlar var mıydı bilmiyorum ama kaçımız ürünü satın aldıktan sonra yorumları inceliyoruz ki?Ben arızayı ilk bildiren olduğum için arayıp bi nevi teşekkür bi nevi açıklama babında epey detaylı bilgilendirdiler.Next Firmasının teknik servis müdürü aradı direkt.Sonra arayan kişiyi benim burda montaj yapan arkadaşa sordum şu isimli kişi kimdir diye oda direkt müdür dedi teyit ettim yani.Anlattıklarından anladığım kadarıyla onlarda benim tvnin seri numarasından üretim kaydını incelemişler o şekilde tespit etmişler eksik parçayı.Muhtemelen hangi seride eksik olduğunu biliyolardır ama konulmayan parça o kadar önemsiz bir detay ki gördükten sonra kızamıyorum.Çok fazla gözden kaçabilecek sonraki ürünlerde de ara sıra unutulabilecek bir şey çünkü fabrikada da manuel yaptıkları bir işlem sanırım.Tüm arıza kayıtlarına servis gönderip baktırmaktansa kamera kayıtlarından bakmaları çok daha pratik olur diye düşünüyorum. Müdür beyin cep numarası var hatta bir sıkıntı olursa arayabilirsin de dedi ama arayıp rahatsız etmek istemiyorum. Belki yarın benim tv yapıldığı için bi teşekkür etmek için ararım vakti varsa forumdaki kaygılardan sorunlardan da bahsederim.
Aynısını yukarıda yazdım. Değişim yok herhalde iade edeceğiz. Bilgisi olan arkadaşlar varsa yazsınlar. Bizde bilelim. Nasıl bir yol izlemek gerekir.Amazondan aldığım ürün kırık geldi rezalet bir kargoculuk değişim de yok iade mi yapacağız sadece?
Değişim seçeneği yok hocam iade var sadece ben iadeyi seçtim amazondan gelen çok fazla ürün kırık çıkıyor benimkinin ekran çalışınca çizgileri çıktı servis tutanak tuttu biz tutanağı bildireceğiz dedi bana fotoğrafını çektirdi.Aynısını yukarıda yazdım. Değişim yok herhalde iade edeceğiz. Bilgisi olan arkadaşlar varsa yazsınlar. Bizde bilelim. Nasıl bir yol izlemek gerekir.
Aynen öyle dediğin gibi maalesef.Değişim seçeneği yok hocam iade var sadece ben iadeyi seçtim amazondan gelen çok fazla ürün kırık çıkıyor benimkinin ekran çalışınca çizgileri çıktı servis tutanak tuttu biz tutanağı bildireceğiz dedi bana fotoğrafını çektirdi.
evden iadeye tıkladım. maalesef indiirmli ürün alma hakkımız elimizden alınmış oldu.