❌İndirim Bitti! NEXTSTAR 65 inch - 4K UHD - MiniLED - Google TV 27.499₺

Maalesef bugün servis geldi ve taşımadan kaynaklı hasar olduğunu tespit etti. Rapor düzenlediler ve tarafıma attılar. Servisin dediği şu "servis raporu ile aldığınız yere raporu sunacaksınız" Bu süreç nasıl işliyor arkadaşlar. Amazondan almıştım. Amazonla mı irtibata geçip değişim talep etmem lazım. Bilgisi olan var mı?
 

Ekler

  • 1.webp
    1.webp
    119.9 KB · Hit: 124
  • 3.webp
    3.webp
    87.3 KB · Hit: 122
  • 4.webp
    4.webp
    72 KB · Hit: 123
Geçen günlerde ses ayarı 20 olmasına rağmen bass olan sahnede bir tuhaflık sezmiştim, ses modlarını değiştirip aynı sahnede bir düzelme olmayınca bu paraya bu kadar köfte oluyo diye düşünmüştüm.

Story'de amazonda girilen ilk fiyat 45-50k arası birşeydi sonradan baktığımda fiyatı düşürmüşler. Burada dönen muhabbeti incelemeye geldiğimde ses sorunu yaşayan arkadaşların yorumlarını görünce iyi ki gelip incelemişim. Keşke Next marka olarak bir adım daha ileriye gidip bu seriye ait olan ürünleri sattığı müşterilerini arasa da bu konuyu bilgilendirip aksiyon alsa çok mükemmel olur.

50 hz videosunu paylaşan arkadaştan da Allah razı olsun. Hemen açıp denedim ve benim yaşadığım sorunun kaynağını öğrenmiş oldum. Servise yazdım. Yarım saat içerisinde aradılar, Başakşehir'de bir başka müşteride de aynı sorun olduğunu ve arka kapağın değişimi için servis sipariş kaydı oluşturacağını söyledi.

Hatta arka kapağı açıp karton sıkıştırın idare etmek için falan da dediler :D

Fabrikadan kapak anca haftaya gelir muhtemelen, gelince gelip değiştireceklermiş. İşlem yapılınca tekrar bilgi veririm.
 
Ben arızayı ilk bildiren olduğum için arayıp bi nevi teşekkür bi nevi açıklama babında epey detaylı bilgilendirdiler.Next Firmasının teknik servis müdürü aradı direkt.Sonra arayan kişiyi benim burda montaj yapan arkadaşa sordum şu isimli kişi kimdir diye oda direkt müdür dedi teyit ettim yani.Anlattıklarından anladığım kadarıyla onlarda benim tvnin seri numarasından üretim kaydını incelemişler o şekilde tespit etmişler eksik parçayı.Muhtemelen hangi seride eksik olduğunu biliyolardır ama konulmayan parça o kadar önemsiz bir detay ki gördükten sonra kızamıyorum.Çok fazla gözden kaçabilecek sonraki ürünlerde de ara sıra unutulabilecek bir şey çünkü fabrikada da manuel yaptıkları bir işlem sanırım.Tüm arıza kayıtlarına servis gönderip baktırmaktansa kamera kayıtlarından bakmaları çok daha pratik olur diye düşünüyorum. Müdür beyin cep numarası var hatta bir sıkıntı olursa arayabilirsin de dedi ama arayıp rahatsız etmek istemiyorum. Belki yarın benim tv yapıldığı için bi teşekkür etmek için ararım vakti varsa forumdaki kaygılardan sorunlardan da bahsederim.
hocam bence bu seriyi sattıkları müşterilerini teker teker arayıp bilgi verip işlem yapmaları lazım. herkes buraya girip bunu fark etmeyebilir. hepsiburada da falan yorum yazanlar var mıydı bilmiyorum ama kaçımız ürünü satın aldıktan sonra yorumları inceliyoruz ki?

bence bu şekilde bir işlem yapmaları çok mükemmel bi hizmet olur çok iyi bir reklam olur.
 
Değiştirmeye uygun ürünleri Siparişlerim sayfasından değiştirebilirsiniz. İade etmek istediğiniz üründe değişim seçeneği yoksa veya ürünü hediye olarak aldıysanız asıl ürünü iade edip yeni bir sipariş vermeniz gerekir. Bir ürünü iade etmek için Sipariş Ettiğiniz Ürünlerin İadesi sayfasını ziyaret edin. Bir hediye ürünü iade etmek için Hediye İadeleri bölümünü ziyaret edin. sayfasını ziyaret edin.

Amazonda değişim seçeneği çıkmıyor?
 
Bu bas hoparlör konusu çok soru işareti oluşturuyor kafalarda. Şu seri numaraları arasında problem vardır deseler keşke.
 
Amazondan aldığım ürün kırık geldi rezalet bir kargoculuk değişim de yok iade mi yapacağız sadece?
 
Amazondan aldığım ürün kırık geldi rezalet bir kargoculuk değişim de yok iade mi yapacağız sadece?
Aynısını yukarıda yazdım. Değişim yok herhalde iade edeceğiz. Bilgisi olan arkadaşlar varsa yazsınlar. Bizde bilelim. Nasıl bir yol izlemek gerekir.
 
Aynısını yukarıda yazdım. Değişim yok herhalde iade edeceğiz. Bilgisi olan arkadaşlar varsa yazsınlar. Bizde bilelim. Nasıl bir yol izlemek gerekir.
Değişim seçeneği yok hocam iade var sadece ben iadeyi seçtim amazondan gelen çok fazla ürün kırık çıkıyor benimkinin ekran çalışınca çizgileri çıktı servis tutanak tuttu biz tutanağı bildireceğiz dedi bana fotoğrafını çektirdi.

evden iadeye tıkladım. maalesef indiirmli ürün alma hakkımız elimizden alınmış oldu.
 
Değişim seçeneği yok hocam iade var sadece ben iadeyi seçtim amazondan gelen çok fazla ürün kırık çıkıyor benimkinin ekran çalışınca çizgileri çıktı servis tutanak tuttu biz tutanağı bildireceğiz dedi bana fotoğrafını çektirdi.

evden iadeye tıkladım. maalesef indiirmli ürün alma hakkımız elimizden alınmış oldu.
Aynen öyle dediğin gibi maalesef.
 
@KaZZeM @doganbey06 benim üründe paneli tutan alt plastikte küçük kırık çıktı servis rapor yazdı amazon müşteri hizmetleri ile mesajlaşıp değişim işlemi başlattım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

kullanıcı için değişim seçeneği yok müşteri hizmetleri ama bunu yapabiliyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu şekilde
 

Ekler

  • next tv.webp
    next tv.webp
    45.1 KB · Hit: 52
Stok oldukça, Hepsiburada eğer bölgenize hepsijet ile gönderim yapıyorsa tercih etmenizi öneririm. Son bir ayda beyaz eşya da dahil olmak üzere bir çok büyük ürün aldım, hepsijet ile çok temiz geldi hepsi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,164,640
Mesajlar
10,498,021
Üyeler
184,956
Son üye
goteca
Geri
Top