🔥İndirim Cougar Atlas 750w +80 Atx 3.1/5.1 Psu - 2.699 Tl

jombo

80+ Platinum
Katılım
20 Şubat 2025
Mesajlar
16,984
Reaksiyon skoru
8,986
Fiyat olarak High power element ve Gamdias helios modellerine yakın şu an ise daha iyi. Bu da C tier ve sessizlik olarak sanırım bu iki psu dan da iyi.


Bu inceleme de full yükte bile sessiz olduğu yazıyor ve incelemesi var , rusça olduğundan dolayı anlaması zor ama translate kullanabilirsiniz. Son olarak MOV yok bu yüzden akım korumalı priz ile kullanılması daha iyi olacaktır.

düzenleme/ekleme :

2. ele parası yetmeyen kardeşcanlarımıza hayırlı olsun şimdiden xd.
 
Sistem alırken fazeon kasa psu ile gelmişti. İtx kasaya geçtim şuan kasada 1 fan var bide psu fanı var. Fazeon biraz sesli çalışıyor bunu alsammı acaba?
Edit: Gerçi kasaya modüler psu almam lazım çok çirkin duruyor kablolar şuan :D
 
Sistem alırken fazeon kasa psu ile gelmişti. İtx kasaya geçtim şuan kasada 1 fan var bide psu fanı var. Fazeon biraz sesli çalışıyor bunu alsammı acaba?
Edit: Gerçi kasaya modüler psu almam lazım çok çirkin duruyor kablolar şuan :D
Alınabilir ama daha kaliteli bir şeye geçsen daha iyi olur.
 
Fiyat olarak High power element ve Gamdias helios modellerine yakın şu an ise daha iyi. Bu da C tier ve sessizlik olarak sanırım bu iki psu dan da iyi.


Bu inceleme de full yükte bile sessiz olduğu yazıyor ve incelemesi var , rusça olduğundan dolayı anlaması zor ama translate kullanabilirsiniz. Son olarak MOV yok bu yüzden akım korumalı priz ile kullanılması daha iyi olacaktır.

düzenleme/ekleme :

2. ele parası yetmeyen kardeşcanlarımıza hayırlı olsun şimdiden xd.
yani idarelik psu
 
Hali hazırda gigabyte p650b 650w 80+ bronze psu kullanıyorum. Buna geçmeye değer mi geçmişken daha iyi bir şey mi almak lazım ?
 
Hali hazırda gigabyte p650b 650w 80+ bronze psu kullanıyorum. Buna geçmeye değer mi geçmişken daha iyi bir şey mi almak lazım ?
Geçmişken en az 850w öneririm.
 
arkadaşa 6 korumalı cougar psu aldık bi elektrik git gelinde dalgalanma oldu heralde direk kapasitör patlattı fakat hala çalışıyor, gen5 diye ucuz psu alıcaksan en düşük fsp olması gerekli, aşağısı risk
 
Gp700a ged mi bumu
İndirimde bu tabii ki.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

arkadaşa 6 korumalı cougar psu aldık bi elektrik git gelinde dalgalanma oldu heralde direk kapasitör patlattı fakat hala çalışıyor, gen5 diye ucuz psu alıcaksan en düşük fsp olması gerekli, aşağısı risk
Kalitenin pek marka ile ilgisi yok üretici ve modele bakacaksın. FSP tabii ki iyi bir üretici ve marka :D ama onun da kötü modelleri var.
 
İndirimde bu tabii ki.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kalitenin pek marka ile ilgisi yok üretici ve modele bakacaksın. FSP tabii ki iyi bir üretici ve marka :D ama onun da kötü modelleri var.
1778408339817.webp

jombo bunun psu nasıl ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,311
Mesajlar
11,086,494
Üyeler
198,295
Son üye
Kadirkrkmz111
Geri
Top