6-7k Sistemime Uygun Ekran Kartı Önerisi

Katılım
19 Mayıs 2026
Mesajlar
8
Reaksiyon skoru
1
i5 9400f işlemci, ms-7c10 anakartım var. 6-7k bütçeyle ekran kartı önerebilir misiniz? RTX 2060 düşünüyorum bu sisteme uygun olur mu? Şu anki ekran kartım çok kötü (gt 1030) o yüzden yenileceğim. CS2 gibi işlemci bazlı oyunlarda da fps ciddi derecede artar mı, işlemci de değiştirmek gerekir mi yoksa yeterli olur mu? Bir de 16gb ram ile kaç w psu gerekir bu sisteme ve kaliteli bir marka psu da önerirseniz sevinirim. Teşekkürler şimdiden
 
i5 9400f işlemci, ms-7c10 anakartım var. 6-7k bütçeyle ekran kartı önerebilir misiniz? RTX 2060 düşünüyorum bu sisteme uygun olur mu? Şu anki ekran kartım çok kötü (gt 1030) o yüzden yenileceğim. CS2 gibi işlemci bazlı oyunlarda da fps ciddi derecede artar mı, işlemci de değiştirmek gerekir mi yoksa yeterli olur mu? Bir de 16gb ram ile kaç w psu gerekir bu sisteme ve kaliteli bir marka psu da önerirseniz sevinirim. Teşekkürler şimdiden
Bulursan 4K bandına 1660 / 1660 Süper / 1660Ti bul al o işlemciyle iyi gider fazlası fazla kalır o işlemci ile. O anakartla i5 den yüksek işlemci de kullanamazsın sıkıntı çıkarır, o kadar fazla değişikliğe gerek yok.

Kaliteli 350W bile zorlasak yeter, ama sıfırdan PSU alacaksan 500W dan aşağı alma bence hatta daha fazla da olur.
 
Bulursan 4K bandına 1660 / 1660 Süper / 1660Ti bul al o işlemciyle iyi gider fazlası fazla kalır o işlemci ile. O anakartla i5 den yüksek işlemci de kullanamazsın sıkıntı çıkarır, o kadar fazla değişikliğe gerek yok.

Kaliteli 350W bile zorlasak yeter, ama sıfırdan PSU alacaksan 500W dan aşağı alma bence hatta daha fazla da olur.
Teşekkürler. 600w Psu var fakat frisby markası. Çok kötü olduğunu söylemişlerdi o yüzden sıkıntı çıkmasın diye yenileceğim. 500w yeterse marka önerisi alabilir miyim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

en son 10-11 k civariydi 2. elde zorlarsa bulabilir belki
Yok sanırım bütçeme de fazla geldi ama teşekkürler.
 
Teşekkürler. 600w Psu var fakat frisby markası. Çok kötü olduğunu söylemişlerdi o yüzden sıkıntı çıkmasın diye yenileceğim. 500w yeterse marka önerisi alabilir miyim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yok sanırım bütçeme de fazla geldi ama teşekkürler.
Elindekini kullanabilirsin pek masraf etmene gerek yok, 4K bandına dediğim kartlardan bul bir tane, onu tak keyfine bak.
 
Geri
Top