hekimoğlu adayı
80+ Bronze
- Katılım
- 6 Ocak 2021
- Mesajlar
- 1,782
- Reaksiyon skoru
- 513
online drift yarısında 1 kere oynadım orada drift puanı kasman lazım . yani yarısmiyorsun puan kasıyorsunonlıne drıft yarıslarıda var
online drift yarısında 1 kere oynadım orada drift puanı kasman lazım . yani yarısmiyorsun puan kasıyorsunonlıne drıft yarıslarıda var
tamam işte tam senlik drift yarışı nfs de falanda böyleydi diye hatırlıyorumonline drift yarısında 1 kere oynadım orada drift puanı kasman lazım . yani yarısmiyorsun puan kasıyorsun
ben normal bitiş çizgisine ilk ulasmaya çalıştığım yarislarda drift yapmak istiyorum. hızlı ve öfkelideki gibitamam işte tam senlik drift yarışı nfs de falanda böyleydi diye hatırlıyorum
Oynatır.RTX 4050 6 gb ve i5 12450HX'li laptop var da. Düşük VRAM uyarısı gibi bir durum yaşayan var mı? High ayarda oynamayı düşünüyordumda.
(Not: Düşükte- ortada oyna demeseniz, 2K küsur TL verip yüksekte oynamayı düşünmüştüm.)
Crack hali çıkmadımı zaten oyundan önceHorizon 6 alacaktımda, oynayıp pişman olanlar var mı? Sizce alayim mi? 4 ve 5'i oynadımda, 2 bin küsur TL verip Horizon 6 almak konusunu biraz düşünüyorum da. Öneriniz nedir?
Bana assetto çok daha iyi hissettiriyor ama forzanin grafikleri ınanilmazOnda da var 450 saat mi ne. Ama bundan çok daha fazla keyif alıyorum şu an. Çevre falan inanılmaz iyi. Map çok etkili boş boş araba sürüyorum sürekli.
bu asetto bir beni sarmadı herhalde oyunu iyi bir hale getirmek için bir ton dosyayla vs uğraşmak lazım yani oyunu iyi yapan sanki oyun yapımcıları değilde daha çok modcular gibiBana assetto çok daha iyi hissettiriyor ama forzanin grafikleri ınanilmaz
Crack hali çıktı zaten onu denesin beğenmezse kayıp 0 TLGamepass alıp deneyebilirsin. Forza oyunları genelde aynı gibi. 4 ile 5 arasında çok fark yok gibi. 6 ise grafik olarak öne çıkmış. 2000 eder mi? Bence etmez. 1 ay gamepass alıp denersin en temizi.
Sen nasıl 113 saat oynadın be insan evladı beAlıntıyı görüntüle
Finallerden sonra devam.
Bölümü ney acabaSen nasıl 113 saat oynadın be insan evladı be
Evet öyle maalesef ama yapınca güzel oluyor bayağıbu asetto bir beni sarmadı herhalde oyunu iyi bir hale getirmek için bir ton dosyayla vs uğraşmak lazım yani oyunu iyi yapan sanki oyun yapımcıları değilde daha çok modcular gibi