yusuf7878
80+ Silver
- Katılım
- 26 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 3,033
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 1,816
İşlemciler için 150A anormal bir değer değil ki? Zaten işlemciler yaklaşık 1.1V - 1.4V aralığında çalışıyor. 150A ile 1.35V’u çarptığınızda yaklaşık 202.5W ediyor; bu da 13600KF ve benzeri işlemciler için yüksek yük altında gayet makul bir değer. Ki 14900K gibi nükleer santral gibi güç çeken işlemciler 450A bile görüyor çoğu durumda.Ben sizden bir şeyler öğrenmeye çalışıyordum ancak cevapları sanırım yapay zekaya yazdırıyorsunuz. 150A dediğiniz yine söylüyorum çok büyük bir değer. Elinize güç kaynağı alıp 19V hattındaki herhangi bir kapasitöre verin bakın bakalım kaç A çekecek. Bataryası yoksa 0.8mA filan çeker. Ben size bir video çekeyim buna da ikna olmayacaksınız. Lütfen internetten ya da yapay zekadan bana cevap vermeyin.
Bende bile 80A çekiyor işlemci. Ki 1.45V'da çalışıyor. Yani normalden yüksek.
Bu arada cevaplarınızda sizinde yapay zeka kullandığınız belli oluyor. Demedi demeyin.