Beyler Sizce 2 Yıllık Ne Okunur?

4 yıllıkların çoğunda iş olanağı yok arkadaşlar eğer çok iyi yerlerde eem mm ya da ceng okumuyorsanız.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Aklımda sağlık var bilgisayar programcılığı var sizce okunur mu
Git işkura memur ol 60-70k alırsın aylık işin de tüm gün tiktok kaydırmak oh mis.
 
4 yıllıkların çoğunda iş olanağı yok arkadaşlar eğer çok iyi yerlerde eem mm ya da ceng okumuyorsanız.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Git işkura memur ol 60-70k alırsın aylık işin de tüm gün tiktok kaydırmak oh mis.
nası olcam hocam
 
19 gün mü kalmış

Ya zaten sistem kazanmaman üzerine kurulu, o yüzden takmıyorum. Keşke 2024'te sınava ilk girdiğimde rastgele bir üniversiteye girseydim. "İlla ilk 5 üniversiteden birine gireceğim" diye diretmeseydim. Şu an fena pişmanım ama yapacak bir şey yok.

Dediğim gibi amaç halkı ağır işlere ve hizmet sektörüne yöneltmek. Bak, sınavdaki sözde basit bir soruyu yapay zekâya verdim, çözemedi. Aradan yıllar geçti, yapay zekâ inanılmaz gelişti ama hâlâ çözemiyor. Sen gerisini düşün. (Verdiği cevabın sonunu da ekledim.)


Ekran görüntüsü 2026-05-03 214635.webp
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Git işkura memur ol 60-70k alırsın aylık işin de tüm gün tiktok kaydırmak oh mis.

Harbiden Kafayi yicem ya Adam gidiyor belediyede masa basinda ayda yilda 1 geleni karsiliyor yada gidiyor isnanalarin nerdeyse hic aramadigi bir kurumun musteri temsilcisi oluyor ozelliklede su muhtarliktaki ve blediyediki elamanlarin sabaha kadar sohbet muhabbet sosyal medya kaydirmak disinda bir sey yaptigida yok ama 60-70K maas sonra devletin kasasi niye bos acaba niyee

Bak meseal bende muslumanim ama her mahallede en az 10-20 tane cami var nerdeyse imam gunde 5 vakit namaza geliyor kildiriyor (ki onu bile yapamayanlari gordum) yazinda sadece 3 ay bir kac saat kuran dersi veriyor 60K falan maas aliyor galbia devlet yerinde mi ne kaliyorlar yada devlet kira destegi veriyor tam bilmiyorumartik orayi yani boyle olacagina her 2 mahalle arasina 1 buyuk guzel bir cami yapilsin 2-3 imam atansin yeter gerio akalanda istihdam sartsa temizlikci guvenlikci vs. alsinlar orada ise
 
Son düzenleme:
Benim abim 2 yıllık mezunuydu aile sosyal hizmetlerde işe memur olarak dipte başladı yavaş yavaş yükseldi şuan huzurevi müdürü tüm bakanlık tanıyor kendini tavsiyem memuriyete kpss ye çalışabileceğin bir 2 yıllığa gir en kötü belediyenin 2 yıllık isteyen bir bölümüne girersin 4 yıllıkta aklında bir bölüm yoksa 2 yıllık girip kpss ve belediyeye yönelmek daha mantıklı
 
senden bu kafayla bisey olmaz tip filan diye kafani yorma
aynen kardesim benim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim abim 2 yıllık mezunuydu aile sosyal hizmetlerde işe memur olarak dipte başladı yavaş yavaş yükseldi şuan huzurevi müdürü tüm bakanlık tanıyor kendini tavsiyem memuriyete kpss ye çalışabileceğin bir 2 yıllığa gir en kötü belediyenin 2 yıllık isteyen bir bölümüne girersin 4 yıllıkta aklında bir bölüm yoksa 2 yıllık girip kpss ve belediyeye yönelmek daha mantıklı
eyvallah hocam
 
nerde görsem tanırım bu ben her şeyi biliyorum havalarını :d
büyüyünce geçer
Ölene kadar asgarinin üzerinde sabah 7-8 akşam 6 yaşayacağını görünce tam bu zamanlarda köpek gibi calıssaydım diyecek.
 
Geri
Top