sagofedaisi
80+
- Katılım
- 30 Nisan 2023
- Mesajlar
- 179
- Reaksiyon skoru
- 62
zoko konusu olunca sizinle aynı dusuncede oluyorum. Sattıgım bir çok kasada bp4 modellerini kullandım sorunsuz bir model argb sorunu yok kesinlikle fan ledleri bozulmuyor diğer markalar gibi soğutması da 5600 lü sistemler için gereginden fazla iyi. Zoko göz önünde oldugundan biraz herkes onlara sopa vuruyor gibi geliyor artık. Kasasını sattım fanlarını kullandım eminim ki benim kadar kullanmayan adamlar sallıyor markaya cok garip.kasa konusunda nerden baksan belki 150 200 müşteriye zoko içinde sistem topladım sattım rakiplerine nazaran sonuna kadar hakediyor helali hoş olsun ve geneli fason zaten bu bütçede